آبپاش آبیاری

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

قیمت انواع آبپاش آبیاری کشاورزی در انواع مختلف به صورت عمده و خرده با ارزان ترین نرخ بازار در تجهیزات و ابزارآلات کشاورزی آریا با بهترین شرایط برای همکار، فروشگاه داران و باغدارن از طریق شماره های درج شده و ارسال به تمامی نقاط ایران امکان پذیر است.

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

کاربرد آبپاش در کشاورزی

آبپاش در سیستم آبیاری و زمین های زراعی کاربرد فراوانی دارد که در جنس های مختلفی از قبیل پلاستیکی، برنجی و آلمینیوم با بهترین کیفیت تولید و روتنه بازار شده است. در کلیه زمین های کشاورزی و زارعی این آبپاش با ابعاد متوسط به بالا و بزرگ می باشد و به یکی از گزینه های پر مصرف در سیستم های آبیاری بارانی کلاسیک ثابت در ایران بدل شده است.

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

ویژگی های آبپاش کشاورزی

  • آبپاش آبیاری آمبو دو نازله و با ورودی 1 الی 1.2 اینچ ماده تولید شده است.
  • آبپاش آبیاری آمبو دارای یکنواختی پاشش و توزیع بالایی آب بر روی سطح زمین را داراست.
  • آبپاش کشاورزی در دو مدل تمام دور و تنظیمی تولید و روانه بازار می شود.
  • با بهترین کیفیت توسط کشور سایم Sime ایتالیا ساخته شده است.
  • دارای نازل های گوناگونی از قبیل 8 تا 16 میلیمتر است.
  • دبی در آبپاش آمبو 76 الی 406 لیتر در دقیقه می باشد.
  • شعاع در آبپاش آمبو 16 الی 29 متر می باشد.
  • محل اتصال آبپاش آمبو درسایز ۱/۲ ۱ اینچ، ماده می باشد.

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

آبپاش آبیاری بارانی ویرسا

آبپاش آبیاری بارانی ویرسا یکی از مدل های محبوب است که ساخت کمپانی معتبر اسپانیا می باشد و واردات آن به داخل کشور از سالیان زیادی است.

این محصول از مدل های آبپاش برنجی است که دارای استقامت بالایی می باشند. این آبپاش ها دارای ابعاد متفاوتی هستند که از سایز کوچک آن در باغ های متعدد و سایز بزرگ آن در مزارع بزرگ و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت و طراحی این آبپاش های ویرسا از دو سطوح برنج و پلاستیک تشکیل شده است که عملکرد صحیح و مفید آبرسانی سطح زیادی از زمین های کشاورزی را فراهم می کند.

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

ویژگی آبپاش آبیاری بارانی ویرسا

آبپاش آبیاری بارانی ویرسا در دو مدل تنظیم شونده و تمام دور طراحی شده است. همه ی این نوع از مدل ها دارای قابلیت تنظیم شعاع پاشش آب هستند تا که متناسب با نوع زمین ها و محصولات کشاورزی نحوه آبیاری انتخاب شوند.

این آبپاش ها دارای انواع مختلف ۵۰، ۸۰، ۳۵، ۳۶، ۶۰، ۶۶، ۱۵۰ و ۱۵۵ هستند که از ‌‌پاشش شعاع آب کم، متوسط و زیاد بهره می برند.

فنر مجهز شده در قسمت بالایی این مدل از آبپاش های ویرسا منجر شده است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی سریع تبدیل کند. همه ی این ویژگی ها باعث می شود که عمل آبرسانی همه جانبه و فراگیر به خوبی در‌محیط فراهم شود.

آبپاش آبیاری بارانی آمبو:

  • آبپاش آبیاری بارانی آمبو،‌ یکی دیگر از مدل های کاربردی می باشد که فروش بالایی به خود کسب کرده است.
  • نصب و راه اندازی این مدل از آبپاش ها بسیار ساده است که آب مورد نیاز به صورت تحت فشار و از طریق لوله های مخصوص بر روی سطح زمین های کشاورزی توزیع می گردد. همچنین به وسیله این آبپاش های آبیاری بارانی آمبو می توانید کود و سم مور نیاز مخصوص گیاهان و دیگر محصولات را به آن اضافه کنید.
  • این آبپاش ها دارای قابلیت های ویژه ای هستند که عمل آبرسانی یکنواخت را فراهم می کنند. همچنین از شعاع پاشش آب قدرتمند و ایده آلی هستند که میان ۱۷ الی ۲۰ متر را پوشش می‌دهند.

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

قیمت انواع آبپاش کشاورزی

برای دریافت قیمت روز انواع آبپاش کشاورزی با بهترین کیفیت می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت و کانال کشاورزی تجهیزات کشاورزی آریا می توانید این محول را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا