آبپاش آبیاریآبپاش آبیاری پلیمری

قیمت انواع آبپاش پلیمری بارانی

برای دریافت قیمت انواع آبپاش پلیمری بارانی با بهترین کیفیت میتوانید از طریق کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا و شماره های درج شده در سایت مطلع شوید.

آبپاش پلیمری طرح آمبو با قیمت ارزان

 

کاربرد آبپاش پلیمری بارانی

در روش های آبیاری بارانی و تحت فشار آب از طریق لوله ها به آبپاش و اسپرینکلر هایی که در زمین تعبیه شده بصورت باران بروی زمین پخش میشود و از این رو آبپاش نقش مهمی در زمین های کشاورزی و فضای سبز را داراست.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری تحت فشار در نمایندگی

مزایایی آبپاش پلیمری بارانی

  • در روش های آبیاری بارانی آب به صورت بهینه مورد استفاده قرار میگیرد و  در این روش میتوان کود، سم و مواد مورد نیاز گیاه را در هر مرحله به آب آبیاری اضافه کرد تا گیاه بخوبی رشد کند.
  • با استفاده از اسپرینکلر های پلیمری میتوانید به زیبایی و شادابی محیط را آبیاریی نمایید.

ویژگی های آبپاش پلیمری آمبو

  • یکنواختی پاشش:

یکنواختی پاشش در سیستم آبیاری بارانی یکی از عناصر مهم و کاربردی است. اگر آبپاش مورد استفاده نتواند بصورت یکنواخت و همگن آبیاری را انجام دهد، باعث میشود تا راندمان آبیاری پایین بیاید. این اتفاق ممکن است باع شود تا در برخی از نقاطی زمین، محصول بخوبی رشد کند، درحالیکه در نقاط دیگر محصول ضعیفی بدهد. دلیل آن هم این است که آب بصورت خوب به کشت نرسیده است.

  • شعاع پاشش:

در آبیاری بارانی باید بسیار توجه کرد که همه ی زمین آبیاری شود. هنگام انتخاب آبپاش حتما به شعاع پاشش آن توجه کنید و هنگام طراحی با توجه به شعاع آبپاش طراحی را انجام دهید. دقت کنید که به توجه به اینکه پاشش اسپرینکلر ها بصورت دایره ای هست، حتما قسمت های مختلف هم پوشانی داشته باشند تا همه ی زمین تحت پوشش آبیاری قرار بگیرد.

  • کیفیت بدنه :

طول عمر اسپرینکلر یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. حتما به خاطر داشته باشید، آبپاشی که چندین سال میتواند بخوبی و بدون مشکل وظیفه ی خودش را انجام دهد بسیار ارزشمند است! جنس بدنه ی این اسپرینکلر  از پلیمر بوده و به همین دلیل بخوبی میتواند در مجاورت با آب وظیفه ی خود را انجام دهد و زنگ نزند.

قیمت انواع آبپاش پلیمری بارانی

قیمت انواع آبپاش پلیمری آمبو در وب سایت آبیاریو از نرخ پایین تری برخوردار میباشد و شما میتوانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده خریداریی نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا