اتصال فلنجدارپلی اتیلن

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن در بازار

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن در بازار از نرخ بالاتری برخوردار است و شما می توانید این محصول را در وب سایت اینترنتی ما به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

کاربرد اتصال فلنجدار پلی اتیلن

اتصال فلنجدار پلی اتیلن در سایز های مختلفی نیز تولید شده است. این نوع اتصال بر روی شیر آلات چدنی فلنج دار نصب و راه اندازی می گردد و رابط یکسر فلنج برای اتصال لوله های HDPE به دیگر اتصالات، و لوله های دیگر و برای اتصال انواع اتصال ها و لوله ها به شیر الات به کار برده می شود. رابط یکسر پیچی یکسر فلنج در انتهای خود دارای قطعات دیسکی شکلی می باشند.

معرفی اتصالات پلی اتیلن فلنج دار

اتصالات پلی اتیلن فلنج دار از سری دسته های اتصالات پیچی است که محبوبیت فراوانی دارد. طراحی این مدل از اتصالات به گونه ای است که از یک رینگ فلزی نو با میزان ضخامت هشت میلی متر آبکاری شده است.
جنس بدنه این محصولات از پلی پروپیلن کوپلیمر ساخته شده است که مقاومت و استقامت باکیفیت دارد.
فشار کاری که اتصالات پلی اتیلن فلنج دار تحمل می کنند به میزان ۱۰ اتمسفر می باشد. همچنین برای قتبلیت اطمینان بیشتر با استاندارد های بین المللی طراحی شده اند. به طور کلی این دسته از اتصالات مقاومت خود را در مقابل اشعه نور خورشید و حتی مواد شیمایی از دست نمی دهند.

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن در بازار

نکات مهم در مورد اتصالات پلی اتیلن فلنج دار

در صورت اتصال این محصولات باید از قبل انتهای لوله مورد نظر را به خوبی تمیز کنید. سپس با نظم خاصی بر روی لوله متصل کنید.
قبل از اینکه مهره اتصالات پلی اتیلن فلنج دار محکم کردید باید اعتماد کامل از جای گرفتن تمام تجهیزات دیگر داشته باشید.
البته ناگفته نماند که بدانید آچاری که برای این اتصالات پلی اتیلن فلنج دار استفاده می کنید طول دسته آن زیاد تر از ۴۶ سانتی متر نباشد. همچنین برای اینکه اطمینان کامل از محکم بودن این مدل از اتصالات داشته باشید می توانید از نوار تفلوپ ها استفاده کنید.

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن در بازار

ویژگی های اتصالات پلی اتیلن فلنج دار

به طور کلی اتصالات پلی اتیلن فلنج دار برای اتصال شیرآلات به لوله های پلی اتیلن یا هر مدل دیگر از اتصالات فلنج دار مورد استفاده قرار می گیرد.
این مدل از اتصالات فلنج دار توسط پیچ و مهره ها محکم و کاملا آب بندی می شوند. برای همین در انواع پروژه های آبیاری تحت فشار کشاورزی بارانی و قطره ای کاربرد های فراوانی دارند. رابط یکسر پیچی یکی از محصولات کاربردی این دسته از اتصالات است که در انواع ابعاد ۶۳ میلی متر تا ۱۲۵ میلی متر طراحی شده اند. همچنین موقعیت نصب آن به صورت پیچی به لوله ها می باشد.

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن در بازار

مزایایی اتصالات فلنجدار پلی اتیلن

  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • سهولت در نصب و باز بسته شدن
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • دارای عمر طولانی
  • دارای قیمت مناسب و مرقوم به صرفه
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و کودهای شیمیای

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن در بازار

قیمت اتصال فلنجدار پلی اتیلن

برای دریافت قیمت روز اتصال فلنجدار پلی اتیلن می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا