آبپاش آبیاری zk-30

قیمت آبپاش تمام دور سه نازله ZK30

قیمت آبپاش تمام دور سه نازله ZK30 در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ بسیار پایینی برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

کاربرد آبپاش تمام دور سه نازله ZK30

آبپاش تمام دور سه نازله ZK30 یا همان اسپرینکلر ها یکی از محصولاتی می باشد که مناسب برای زمین های کشاورزی با وسعت بالا می باشد و برای آبیاری مانند: فضای ها سبز، آبیاری گلها، زمین های کشاورزی، پارک، ویلا و خیلی زمینه های دیگر قابل استفاده هستند.
یکی از مهمترین ویژگی های که این آبپاش دارد این است که با جنس بدنه برنج تولید شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماواری بنفش، فشار، کشش و خوردگی و فشار را دارد.
آبپاش تمام دور به دلیل اینکه محبوبیت بالایی در میان کشاورزان دارد این است که دارای یکنواختی پاشش می باشد و شما با خیال راحت به کمک این آبپاش می توانید آبیاری یکنواختی به تمامی محصولات کشاورزی تان داشته باشید.

معرفی آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30

آبپاش تمام دور سه نازله ZK30، یکی از تجهیزات محبوب و کاربردی سیستم های آبیاری تحت فشار بارانی است که از عملکرد بی همتایی برخوردار می باشد.
این محصول ساخت شرکت الوند مکش است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ با ارائه انواع لوازم سیستم های تحت فشار آغاز کرد. این شرکت محصولات خود را به جدید ترین ویژگی ها و فناوری ها مجهز کرده است که در بهترین شیوه نیاز کشاورزان و باغبانان را تأمین می کنند. همچنین این آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله با نام تجاری سارو طراحی شده است که به تکنولوژی های برند مشهور پروت آلمان نیز مجهز می باشد.

قیمت آبپاش تمام دور سه نازله ZK30

ساختار آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30 :

آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30 همانطور که از نامش پیداست از سه عدد نازل بهره می برد. این امر سبب شده است که با نصب در زمین های زراعی و یا گلخانه ای، متراژ بسیار بالایی را تحت پوشش آبیاری خود قرار دهد.
این ویژگی همپوشانی بالای آبیاری از طریق این مدل آبپاش سارو، موجب کاهش هزینه های گزاف خرید آبپاش ها و تعبیه آن ها در منطقه مربوطه می شود. همچنین عملکرد آبیاری را به خوبی انجام می دهد و از اتلاف میزان آب مصرف شده جلوگیری خواهد کرد‌.

ویژگی های آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30 :

آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30، با فشار کاری به میزان ۲ بار تا ۶ بار کار می کند. همچنین این محصول دارای مقدار دبی خروجی ۰.۸ لیتر تا ۲.۲ لیتر در ثانیه می‌ باشد.
به علاوه این آبپاش آبیاری سارو از ویژگی اتصال ۱ اینچ بهره می رود تا در تمام مناطق کشاورزی، زراعی، گلخانه ای و حتی فضای سبز و چمنزارها قابل استفاده باشد. شعاع پاشش آب در این آبپاش فوق العاده مناسب است به گونه ای که دارای ۱۶ متر الی ۲۲ متر می باشد.

قیمت آبپاش تمام دور سه نازله ZK30

مزایای آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30 :

  • آبپاش آبیاری تمام دور سه نازله ZK30، راندمان مناسب و بهره وری میزان چشم گیری از مصرف آب را فراهم می کند.
  • این آبپاش آبیاری سارو موجب افزایش و رشد بی رویه محصولات و گیاهان شده و مانع از رشد علف های هرز، آفات ها، قارچ و غیره در سطح زمین می شود.
  • این محصول حتی موجب توزیع مناسب و همه جانبه سم و کود کشاورزی بر روی خاک می شود.
  • این آبپاش نصب ساده ای دارد.

قیمت آبپاش تمام دور

برای دریافت قیمت روز آبپاش تمام دور می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا