کمربند آبیاری

فروش کمربند انشعاب آب برنجی

فروش کمربند انشعاب آب برنجی با بهترین کیفیت را می توانید در سایز های مختلفی در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن گاز

کاربرد کمربند انشعاب آب برنجی

کمربند انشعاب در سایز های مختلفی از جنس برنج نیز تولید شده است و بر روی خطوط آبیاری و گازرسانی نصب و راه اندازی می گردد و برای انشعاب گیری این لوله های بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.
کمربند انشعاب از دو قسمت اصلی کفی و نافی (انشعاب) تشکیل می شود و بسته به سایز کمربند دارای ۲ یا ۴ و یا ۶ عدد پیچ و مهره گالوانیزه می باشد که توسط یک اورینگ لاستیکی آب بندی می شود.
این اتصال از اتصالات مناسب برای انشعاب گیری از خط لوله می باشد و  معمولا پس از نصب آن روی لوله با استفاده از مته برای سایزهای زیر ۲۰ میلیمتر و گردبر برای سایزه ای بالای ۲۰ میلیمتر محل سوراخ می شود.

معرفی کمربند انشعاب آب برنجی

کمربند انشعاب آب برنجی از دسته اتصالات پیچی است که نصب و جداسازی بسیار ساده ای دارد. وظیفه اصلی این کمربند ها انشعاب گرفتن از لوله های اصلی می باشد.

اجزای تشکیل دهنده این کمربند انشعاب آب برنجی بسیار ویژه است. به طوری که از‌ یک بدنه دو قسمتی تشکیل شده است. این دو قسمت از بالا و پایین لوله به هم می رسند.

این کمربند نصب و راه اندازی ساده ای دارد که بسته به سایز کمربند تنها ۴ یا ۶ پیچ و مهره نیاز است. به عبارتی دیگر این محصول همانطور که از نامش پیدا به دور لوله مربوطه می پیچد و از قسمت نافی کمربند به وسیله دریل حفاری می گردد.

این کمربند های انشعاب آب برنجی دارای انواع ابعاد متفاوت 50*3/4 ، 50*1 ، 50* 1/2 1 ، 63*1 ، 63*1/2 1 ، 63*2 اینچ است که بسته به نیاز تأسیسات هرکدام را می توانید انتخاب کنید.

فروش کمربند انشعاب آب برنجی

 

عملکرد کمربند انشعاب آب برنجی

کمربند انشعاب پلیمری دارای عملکرد بسیار ویژه است که برای استفاده های مختلفی کاربرد دارد. همچنین در جاهایی که انشعاب گیری لازم باشد این کمربند به کمک شما می آید.

از این رو اکثراً در سیستم های آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد و جهت نصب شیر پلی اتیلن خودکار کاربرد دارد. این کمربند ها با انواع رزوه رایزر های پلی اتیلن سازگار است.

کمربند انشعاب آب برنجی دارای فشار اسمی ۶ بار است و دوام بالایی دارد. به عبارتی دیگر این مدل از اتصالات در تأسیسات آب و فاضلاب برای عملکرد گرفتن خروجی از یک سایز بزرگ به سایز کوچک تر می باشد.

فروش کمربند انشعاب آب برنجی

مزایای کمربند انشعاب آب برنجی

  • کمربند انشعاب آب برنجی نسبت به جنس های دیگر دارای مرغوبیت بسیار بالا است.
  • این محصولات ‌در مقابل فشار ها و تنش ها ماندگاری خود را از دست نمی دهد.
  • با قرار گرفتن طولانی و مستقیم این کمربندهای انشعاب مقابل نور آفتاب هیچ نوع آسیبی نمی بینند زیرا دارای مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش می باشد.
  • دارای انعطاف پذیری بالایی است زیرا ویژگی خشک و شکنندگی ندارد.
  • این کمربند ها با استقامت بالایی که دارند مدت زمان طولانی دوام می آورند.

فروش کمربند انشعاب آب

فروش کمربند انشعاب آب با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت بازار در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا