پدرولاپمپ آب

فروش پمپ آب پدرولا PKM60

فروش پمپ آب پدرولا PKM60، با نازلترین قیمت تنها از طریق فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا صورت می گیرد. این مدل برای افزایش فشار آب در مواقع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طول عمر بالا است.

فروش پمپ آب پدرولا

مشخصات پمپ آب پدرولا PKM60

پمپ آب پدرولا PKM60 ساخت کشور ایتالیا است که دقیقاً برای کیفیت عالی و سطح عملکرد بالا انتخاب شده و از طریق برق تک فاز 230 ولت تغذیه می شوند.

این مدل پمپ آب امکان توزیع آب تحت فشار را با بالون خود فراهم می کند. این اغلب برای آبیاری باغ، شستن وسایل نقلیه درمنزل، تراس یا تأمین تجهیزات بهداشتی شما استفاده می شود. بنابراین این پمپ آب برای مصارف خانگی، کشاورزی، باغبانی و بسیاری از کاربردهای خاص دیگر طراحی شده است.

عملکرد پمپ آب پدرولا PKM60

پمپ آب پدرولا PKM60 مخصوصاً برای چاهها یا پمپاژ آب شفاف با عمق کمتر از ۴۰ متر توصیه می شود. این پمپ آب برقی می تواند روی مخزن آب یا علاوه بر تقویت کننده ای که این پمپ برقی را کنترل می کند نصب شود. این مدل از پمپ های سطحی مجهز به پروانه و پخش کننده نوع Noryl است که با نسبت جریان / فشار بسیار مناسب از قابلیت اطمینان و بی صدا استفاده می کند.

فروش پمپ آب پدرولا

پمپ آب پدرولا PKM60 در قیمت بسیار پایین  با کیفیت ماندگار توسط وب سایت ما به فروش می رسد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا