خمیرینوار تفلون

فروش نوار تفلون خمیری دنا

فروش نوار تفلون خمیری دنا به صورت عمده و خرده در کمترین میزان قیمت توسط تجهیزات کشاورزی آریا انجام می گردد. این نوار تفلون ها در انواع رنگ بندی ها موجود می باشد که به نوار آب بند هم مرسوم است.

خرید نوار تفلون خمیری دنا

معرفی نوار تفلون خمیری دنا

همانطور که مشخص است، تفلون خمیری دنا در بسیاری از نقاط به عنوان یک عنصر آب بندی در اتصالات لوله کشی در تأسیسات خانگی یا آپارتمانی استفاده می شود. به عبارتی دیگر هنگام نصب یا تعمیر لوله کشی های آب یا اتصالات، باید از ماده درزگیر استفاده شود تا از نشت اتصالات رزه ای جلوگیری شود.
ازهمین رو نوار تفلون خمیری دنا که یک محصول معمول و با کاربرد آسان است، ضمن ایجاد اتصالات باکیفیت، دارای قابلیت ضد نشت است که به دور انتهای لوله ها پیچیده می شود.
طول این محصول میان ۲ تا ۵ سانتی متر است و در رنگ های صورتی، سبز، زرد، آبی موجود است. قابل ذکر است بسته های کوچک آن ۱۲ عددی و کارتن های بزرگ ۶۰۰ عددی می باشند.

 

فروش نوار تفلون خمیری

ویژگی نوار تفلون خمیری دنا چیست؟

تفلون نام تجاری پلیمری است که در برابر حرارت، مواد شیمیایی، رطوبت، قوس الکتریکی و اصطکاک مقاوم است. نام شیمیایی مونومر تفلون tetrafluoroethylene (TFE) است.
این نوارها دارای ساختار منحصر بفرد و ویژه است که به بهترین شیوه نیازهای کاربران را تأمین می کند. همچنین دارای ساختار مولکولی متشکل از یک زنجیره کربن بلند و مستقیم اشباع شده از اتمهای فلورین است.
به دلیل پیوندهای شیمیایی بسیار قوی بین اتم های کربن و فلور، دارای خواص برتر است که در هیچ پلیمر دیگری یافت نمی شود. از این رو بسیار قابل اطمینان می باشد.

قدرت نوار تفلون خمیری دنا چقدر است؟

نوار تفلون خمیری دنا در برابر دمای بین -260 تا 327 درجه سانتی گراد مقاوم است. به هیچ ماده ای نمی چسبد، ضریب اصطکاک آن از همه اجسام جامد کوچکتر است.
عایق الکتریکی تحت هر شرایطی نسبت به همه عایق ها برتری دارد. همچنین دارای بهترین کیفیت ساخت بالا می باشد که در بیشتر موارد به کمک شما می آید و سرعت زیادی در نصب اتصالات فراهم می کند.

فروش نوار تفلون خمیری

استفاده های دیگر نوار تفلون خمیری دنا :

نوار تفلون خمیری دنا دارای ساختار عالی است برای همین بیشتر در واشرهای مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، تأسیسات در برابر بخار و هوا، مجموعه سوپاپ ها، واشر ها، فلز ها، لوله های مقاوم در برابر مواد شیمیایی، درزگیر ها، تجهیزات آزمایشگاهی، فیلترهای متعدد، دیافراگم ها استفاده می شود. این نوار ها مقاومت ویژه ای در برابر ولتاژ الکتریکی استفاده می شود.

مزایای نوار تفلون خمیری دنا

نوار تفلون خمیری دنا دارای عایق بندی های کابل، یا قطعات مختلف عایق مورد نیاز برای ابزارهای الکتریکی و یاتاقان ها و بوش های روغن دار هستند. همچنین مقاوم در برابر اصطکاک در صنعت ماشین آلات، فشارهای آب لوله کشی ها، گاز کشی ها، قطعات پنوماتیک و هیدرولیکمی باشد. تفلون دارای ویژگی های برتر است که قابل مقایسه با فلزات، پلاستیک ها و سایر مواد دوام عالی می آورد.

کاربردهای استفاده نوار تفلون خمیری دنا

  • قابل استفاده در لوله کشی های منازل
  • تأسیساتی لوله کشی
  • برای منتقل کردن خطوط آب
  • جلوگیری از نشت اتصالات رزه ای

فروش نوار تفلون خمیری

فروش نوار تفلون خمیری

شما می توانید نوارهای تفلون خمیری دنا را با قیمت ارزان به صورت عمده از طریق شماره های درج شده در وب سایت ما خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا