شیر گازی

فروش شیر گازی حقیقی به قیمت عمده

فروش شیر گازی حقیقی به قیمت عمده در سایز های 1، 2 و 3 اینچ موجود می باشد که شما می توانید بسته به نیازتان این محصول را از طریق شماره های درج شده در وب سایت به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید.

فروش شیر گازی حقیقی به قیمت عمده

کاربرد شیر گازی حقیقی

شیر گازی حقیقی این محصول را با بهترین کیفیت از جنس برنجی با استاندارد روز دنیا تولید کرده است. شیر گازی حقیقی برای قطع و و وصل نمودن سیال و گاز برای انواع خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد. شیر گازی حقیقی برای گازرسانی مختلف برای ورودی مجتمع ها، ساختمان های اداری و کلیه آن سیستم های آبرسانی و گازی بیشترین کاربرد را داشته و با چرخش دسته به صورت 90 درجه می توانید جریان درون انشعاب را باز و بسته نمایید.

مشخصات فنی شیر گازی حقیقی

  • در ساخت شیر گازی حقیقی با جنس برنج استفاده می شود.
  • شیر گازی حقیقی با استاندارد های روز دنیا تولید شده و سر دنده های این شیر گازی از نوع npt است که با انواع سر دند های موجد در بازار سازگاری کامل را دارد.
  • اجزای این شیر گازی با بدنه برنجی و دسته و توپی تولید شده است که مقاومت بالایی در برابر عوامل زیست محیطی دارد.
  • شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود.

فروش شیر گازی حقیقی

فروش شیر گازی برنجی حقیقی در انواع مختلف به صورت عمده و خرده در انواع مختلف در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت اینترنتی و حضوری به وسیله شماره های درج شده در وب سایت می توانید خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا