تایمر آبیاری

فروش مستقیم تایمر آبیاری خانگی قطره ای

فروش مستقیم تایمر آبیاری خانگی قطره ای در کردستان اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات آبیاری و کشاورزی در غرب کشور است. خرید و فروش عمده انواع تایمر آبیاری قطره ای با کیفیت در مارک های مختلف ایرانی و خارجی و ارسال به سراسر کشور با پایین ترین قیمت بازار.

تایمر آبیاری خانگی قطره ای

 

تایمر آبیاری خانگی قطره ای چه کاربردی دارد؟

تایمر آبیاری خانگی ( مخصوص فضا های کوچک مانند باغچه – گلدان ها – فلاور باکس و … ) است.

تایمر آبیاری خانگی به 2 مدل زیر تقسیم بندی می شود:

  • تک خروجی (تک کاناله)
  • دو خروجی (دو کاناله)

در صورتی که شما یک شیر آب دارید و باغچه ای با ابعاد متوسط و تعداد درخت حداکثر ۱۵ تا ۲۰ عدد دارید از مدل تک خروجی استفاده نمایید . در صورتی که تعداد درختان شما بیشتر هست می تواند از مدل دو خروجی استفاده کنید . در این حالت نصف درختان را با یک خروجی در مرحله اول آبیاری می کنید و بعد از آن الباقی درختان بعد از اتمام آبیاری مرحله اول شروع به کار می کند . مثلا ساعت ۷ تا ۷:۳۰ برای درختان سری اول و از ساعات ۷:۳۰ تا ۸ برای درختان سری دوم آبیاری می گردد .

همچنین اگر شما دو عدد باغچه دارید با یک شیر آب و یا دو مدل آبیاری مختلف دارید ( یک سری گلدان و گل و سری بعدی درختان ) در این حالت هم می توانید از تایمر های دو خروجی استفاده کنید . مثلا برای گل ها برنامه ریزی آبیاری روزانه انجام دهید و برای درختان برنامه ریزی آبیاری مثلا هر سه روز یکبار صورت خواهد گرفت .

تایمر آبیاری خانگی قطره ای

مهمترین ویژگی تایمر آبیاری خانگی قطره ای:

  1. در تایمر آبیاری آنچه گیاه نیاز دارد اهمیت زیادی دارد و لذا یک تایمر آبیاری مناسب می بایست دارای ویژگی تشخیص زمان آبیاری باشد. لذا این امر موجب کاهش بازدهی در واحد سطح خواهد شد.
  2.  مهم ترین شاخصه یک تایمر خوب، تعیین زمان آبیاری است. در تایمر آبیاری خانگی این امر به صورت دستی و به صورت دوره ای انجام می شود. به طور مثال زمانی که فرد آبیاری را هر 6 روز یک بار نیاز دارد، لذا با تنظیم تایمر می تواند این زمان یا دوره را تعیین نماید.
  3. با یک تایمر آب مدت زمان آبیاری را در هر دورهمیتوان مشخص کرد. که در هر تایمر این زمان متفاوت است. این مدت بر اساس نوع تایمر می تواند بین 1 دقیقه تا 4 ساعت تنظیم شود و از این رو هر فرد به صورت دستی این تنظیمات را اعمال می کند.
  4.  تایمر آبیاری معمولا ضد آب ساخته می شود و لذا فضای باز برای نصب آن مشکلی ایجاد نمی کند. حال برخی برای افزایش دوام و حفاظت از این دستگاه آن را بر روی ورودی فضای داخل استفاده می کنند.
  5. زمانی که بارندگی انجام می شود، تایمر با تشخیص آب مورد نیاز گیاه می تواند آبیاری را متوقف کند. همچنین میزان آب خروجی نیز بر اساس برنامه ی کاربردی که روی این دستگاه اجرا می شود تعیین می شود.
  6. با نصب صحیح و درست یک تایمر آبیاری اعتماد به آبیاری صحیح و دوری گیاه از تنش به سادگی انجام خواهد شد.
  7. تایمر های آبیاری معمولا چندین منطقه را کنترل می کنند و از این رو می توان کنترل چند منطقه را به صورت جداگانه فراهم نمود. تایمر آب دارای دو انتها است که یکی از آن ها برای پیوستن به منبع اصلی و دیگری برای تنظیم و در انتهای لوله یا شلنگ قرار می گیرد.
  8. برای تنظیم درست ابتدا می بایست از برق ورودی تایمر اطمینان حاصل نمود که در برخی از آن ها به صورت سیم کشی از طریق کابل برق انجام شده و در انواع ساده تر آن از باتری استفاده می شود. اطمینان از شارژ باتری ها در این موارد اهمیت زیادی دارد.

تایمر آبیاری خانگی قطره ای

مزایای همکاری با شرکت آریا

  • کف قیمت بازار
  • مرغوبیت محصول
  • ضمانت اصالت و ضمانت محصول
  • مشاوره انتخاب محصول
  • مشاور افزایش مشتری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارسال سریع به سراسر کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا