آبیاری قطره ایلوازم آبیاری

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای با قیمت مناسب این محصول را در انواع مختلف به صورت عمده و خرده به تمامی نقاط ایران از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را می توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید.

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای

کاربرد لوازم آبیاری قطره ای

لوازم آبیاری قطره ای امروزه کاربرد زیادی در سیستم آبیاری قطره ای دارد که با استفاده از آن می توان انواع تجهیزات آبیاری را به کار برد و به وسیله آن می توان مزارع کشاورزی، تاک ها و باغ ها و…. را به صورت دقیق و منظم آبیاری نمود و بدون اتلاف انرژی می توان این لوازم را به راحتی نصب نمود و با استفاده از آن می توان انرژی یکنواختی داشته باشیم و محصولات بزده بالایی دراشته باشند و به وسیله آن محصولات پر بازده و با کیفیتی می توان ارائه داد.

لوله آبرسانی قطره ای به قیمت کارخانه

انواع لوازم آبیاری قطره ای

  • لوله و اتصالات آبیاری قطره ای
  • منبع آب
  • نوار تفلون
  • لوله های دریپر دار
  • ایستگاه کنترل مرکزی (شامل ایستگاه پمپاژ و ایستگاه فیلتراسیون) که خود ایستگاه پمپاژ شامل پمپ و متعلقات آن است.
  • ایستگاه فیلتراسیون نیز از فیلتر سیکلون یا فیلتر شن (بسته به نوع منبع آب برداشتی، یکی از این دو نوع فیلتر استفاده می‌شود. فیلتر سیکلون یا هیدروسیکلون برای چاه‌های آب، و فیلتر شن برای استخرهای ذخیره آب می‌باشد)
  • تانک کود
  • فیلتر توری یا دیسکی (فیلتر دیسکی ذرات کوچکتری نسبت به فیلتر توری جذب می‌نماید)
  • لوله اصلی
  • لوله آبرسانی
  • لوله‌های جانبی یا لوله‌های فرعی (لاترال‌ها)
  • قطره‌چکان و اتصالات لازم
  • پمپ آب

معرفی نوار تیپ آبیاری قطره ای :

مهمترین قسمت یک سیستم آبیاری قطره ای نوار تیپ آبیاری است که در دو مدل متنوع پلاک دار و درز دار تولید می شود. نوار تیپ درز دار دارای روزنه هایی است که میزان اب با فشار معینی و دبی مشخصی خارج می شود. این روزنه ها دارای فواصل مشخصی اعم از ۱۰ سانتی متر، ۲۰ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر است که پخش یکنواخت آب را نیز تضمین می کند. همچنین مدل نوار تیپ پلاک دار خود از قبل و از طریق کارخانه به دریپر هایی مجهز است. این محصولات توسط مواد اولیه پلی اتیلن ساخته شده است که همان خواص لوله های پلی اتیلن را دارد.

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

ویژگی نوار تیپ آبیاری قطره ای :

قطر این نوار تیپ های آبیاری قطره ای به میزان ۱۶.۵ میلی متر است که از ضخامت ۱۷۵_۲۰۰ میکرون برخوردار می باشند. همچنین این نوار تیپ ها در انواع مختلف رول ها عرضه می شود که طول هر رول به میزان ۱۰۰۰ متر می باشد. فشار کاری این نوارها دارای 0.5-1 بار و میزان آب دهی آن ها هر قطره چکان: 2.5 -3 (L/H) می باشد. این نوار تیپ های آبیاری قطره ای دارای کاربرد های فراوانی جهت کشت های ردیفی و متراکم در مزارع، باغ، چمن، فضای سبز، زمین فوتبال، گلخانه و غیره می باشد.

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

سایر خصوصیات نوار تیپ آبیاری قطره ای :

گفتنی است بدانید، فاصله 10 سانتیمتر این نوار های ابیاری دارای آبدهی هر روزنه برابر 2 لیتر در ساعت، فاصله 20 سانتیمتری هم دارای آبدهی هر روزنه برابر 2 – 2.5 و 3 لیتر در ساعت و اما فاصله 30 سانتیمتر دارای آبدهی هر روزنه برابر 2 لیتر در ساعت می باشد. این محصولات دارای مقاومت عالی در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی، شکستگی، خوردگی می باشند و از عمر طولانی بهره مند می باشند.

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای

فروشگاه لوازم آبیاری قطره ای این محصولات را با بهترین کیفیت به صورت عمده و خرده به تمامی نقاط ایران به قیمت همکاری به تمامی نمایندگی ها، مغازه دار و باغداران از طریق شماره های درج شده در وب سایت می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا