تجهیزات آبیاری کشاورزیدسته‌بندی نشده

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت در برند های ایرانی و خارجی برای همکار و فروشگاهان با ارسال به تمامی نقاط ایران امکان پذیر میباشد. جهت هماهنگی و ثبت سفارشات میتوانید با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

تجهیزات آبیاری بارانی

آب مایه حیات است و از اهمیت بالایی برای سلامتی گل و گیاهان برخوردار میباشد. برای اطمینان از اینکه محصولات کشاورزی و گیاهان شما سالم و پر بازده باشد، به نور آفتاب، مواد مغذی و مهم‌تر از همه آب نیاز دارند. آبیاری به موقع اجازه می‌دهد تا یک برنامه منظم تنظیم شود و مطمئن شوید که محصولات شما هرگز تشنه نخواهد ماند. این هدف با انتخاب صحیح تجهیزات آبیاری به دست می‌آید. روش‌های مختلفی برای چگونگی تامین آب گیاهان و سایر محصولات کشاورزی وجود دارد که شما باید متناسب با متراژ زمین، نوع گیاهان، شرایط آب و هوایی و … سیستم آبیاری مناسب را انتخاب کنید.

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

ویژگی های تجهیزات آبیاری

  • تجهیزات آبیاری بارانی برای فضای وسیع، چمن‌ها و … انتخاب مناسبی است.
  • با استفاده از هر کدام از سیستم‌های آبیاری، آب در حجم‌های مختلف عرضه می‌شود و می‌تواند بر رشد گیاهان تاثیر بگذارد.
  • انتخاب بعضی از سیستم‌ها و تجهیزات آبیاری برای گیاهان خاصی مناسب‌ تر است.
  • در سیستم آبیاری بارانی، آب مانند باران بر روی زمین جاری می‌شود و در خاک نفوذ می‌کند.
  • کیفیت لوله‌ها، دوام اتصالات، شیرآلات، سیستم آبپاش و سایر تجهیزات آبیاری بارانی در عملکرد سیستم، تاثیرگذار هستند.

تجهیزات آبیاری بارانی

  • انواع آبپاش ها
  • پایه آبپاش
  • رایزر در جنس های مختلف
  • کمربند انشعاب
  • سه پایه آبپاش
  • تی اف
  • رایزر پلیمری
  • لوله های آبیاری در سایز های متفاوت

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

معرفی آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو از سری دسته تجهیزات پرکاربرد است که از راندمان آبیاری باکیفیت بهره می برد. این مدل از آبپاش ها از سری دسته های ضربه ای است که در دو نوع تنظیمی و تمام دور ارائه می شود. همچنین دارای کاربرد های فراوانی در زمین های زراعی و کشاورزی با متراژ متوسط و بزرگ می باشد. نقش اصلی این آبپاش آبیاری بارانی توزیع یکنواخت آب بر روی سطح زمین می باشد. از این رو موجب رشد عالی گیاهان و محصولات شده و از اتلاف منابع آبی جلوگیری می کند.

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

ویژگی های آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو، دارای شعاع پاشش آب به میزان ۱۶ متر الی ۲۹ متر و میزان دبی و آبدهی ۷۶ الی ۴۰۶ لیتر بر دقیقه می باشد.
جنس بدنه این ابپاش ها از آلومینیوم، برنج و پلاستیک است که دوام و طول عمر بالایی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول، فشار کارکرد ۱.۵ بار تا ۵ بار و محل اتصال با سایز ۱/۲ ۱ اینچ  از ماده است. این ابپاش ‌ها در مقابل نور و‌درجه حرارت بالای خورشید، فشار ها و ضربه های فیزیکی و غیره مقاومت عالی دارند.

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

معرفی رایزر پلیمری :

رایزر پلیمری از دیگر لوازم جانبی و مفید یک سیستم آبیاری بارانی تحت فشار کشاورزی است. این رایزر ها دارای انواع طول های متعدد هستند که متناسب با نوع سیستم و گیاهان انتخاب می شود. این محصولات مطابق استاندارد ها تولید شده است.
موقعیت نصب و راه اندازی این رایزر های پلیمری به شیرخودکار و سپس قرار دادن آبپاش مربوطه در سطحی بالاتر از محصولات زراعی می باشد. این محصول برای جلوگیری از آشفتگی جریان آبگیری لوله های فرعی بسیار ایده آل هستند و موجب پخش همه جانبه آب بر روی خاک می شود. این محصول در مقابل اشعه نور ماوراء بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد و در انواع سایزهای  1 ، 1/4 1 ، 1/2 1 ، 2 ، 1/2 2 و 3 اینچ طراحی می شوند.

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان ارزان قیمت

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان

فروشگاه تجهیزات آبیاری بارانی اصفهان با بهترین کیفیت این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری به تمامی نقاط ایران ارسال میکند جهت ثبت سفارشات با شماره های درج شده در وب سایت آبیاریو تماس حاصل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا