تایمر آبیاری

فروشگاه تایمر آبیاری هوشمند

فروشگاه تایمر آبیاری هوشمند عرضه کننده انواع تایمر ایرانی چه ایرانی و خارجی در سایز های مختلف به تمام نقاط ایران از طریق شماره های درج شده در وب سایت می باشد.

فروشگاه تایمر آبیاری هوشمند

کاربرد تایمر آبیاری هوشمند

تایمر آبیاری هوشمند بیشترین استفاده را در سیتم آبیاری قطره ای و آبیاری باغچه ها، گل و گیاهان آپارتمان ها بیشترین استفاده را دارد. تایمر آبیاری هوشمند نیز بر روی شیر های آب نصب و راه اندازی می گردد و از طریق تایمری که بر روی آن وجود دارد می توانید به صورت ساعتی، هفتگی، روزانه و ماهانه نیز این تایمر را تنظیم نمایید و آبیاری یکنواختی به تمامی محصولات تان بدهید.
تایمر آبیاری هوشمند یکی از محصولات پر کاربرد در زمینه های آبیاری است که بیشتر مردم این محصول را به خاطر تنظیمات هوشمندی که دارد مورد تایید قرار می دهند و این کار باعث می شود تا آبیاری یکنواختی به تمامی گل و گیاهان و هر نوع گیاهی که دارید داشته باشد و بعد از آن بسیار مقرون و به صرفه می باشد و در هزینه آبیاری شما می توانید صرفه جویی نمایید که این کار بسیار مهم است در این دوران که منابع آبی کشور رو به اتمام می باشد که شما می توانید با استفاده از این تایمرهم در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید و هم آبیاری یکنواخت و یکدستی به تمامی محصولات داشته باشید.

نحوه عملکرد تایمر اتوماتیک

داخل تایمر آبیاری یک شیر برقی از نوع دیافراگمی تعبیه شده است که در حالت عادی بسته است (normally closed) و وقتی تایمر به شیر آب متصل است و شیر باز است، آبی به داخل سیستم شما جریان نخواهد داشت. (در مورد معرفی شیر برقی و انواع آن در مقاله های بعدی توضیحات جامعی ارائه خواهد شد.)
تایمر آبیاری یا همان شیر آبیاری اتوماتیک به صورت دیافراگمی تولید شده که در حالت نرمال و عادی بسته شده است و شما می توانید این محصول را به شیر فلکه اصلی یا شیر آبی که مد نظرتان است وصل نمایید و زمانی که این تایمر هوشمند را به شیر اضافه می کنید جریان آب وصل است ولی در این شیر آبیاری جریان آب قطع می باشد.
این شیر برقی در واقع رابط میان شیر آب شما و سیستم آبرسانی به گیاهان شماست. شیر آب متصل به تایمر آبیاری هوشمند را همیشه در حالت باز قرار دهید. از این به بعد این شیر برقی داخلی تایمر شماست که عمل قطع و وصل جریان آب را بر عهده می گیرد. با ورود جریان الکتریسیته، دیافراگم عمل کرده، شیر برقی باز می شود.
داخل تایمر آبیاری یک شیر برقی از نوع دیافراگمی تعبیه شده است که در حالت عادی بسته است (normally closed) و وقتی تایمر به شیر آب متصل است و شیر باز است، آبی به داخل سیستم شما جریان نخواهد داشت. (در مورد معرفی شیر برقی و انواع آن در مقاله های بعدی توضیحات جامعی ارائه خواهد شد.)

مزابایی تایمر آبیاری هوشمند

  1. جلوگیری از هدررفت زمان که برای آبیاری صرف می شود و از مزایای مشخص و بدیهی استفاده از تایمر آبیاری است.
  2.  جلوگیری از هدررفت آب، چه به صورت رواناب ایجاد شده و چه به صورت تبخیر از سطح، که نتیجه آن افزایش راندمان آبیاری است.
  3.  آبرسانی به گیاهان، گلها و محصولات در زمانهای دقیق که موجب افزایش بازدهی و همچنین افزایش مشهود کیفیت در آنها می شود.
  4. جلوگیری از ایحاد تنش آبی در گیاهان حساس به کم آبی و یا حساس به آبیاری بیش از حد با بهره گیری از زمانبندی دقیق.
  5.  رفع نیاز حضور در محل توسط کاربر در مناطقی مانند باغ یا ویلاهای خارج از شهر و بعضاً خارج از استان که نیاز به آبیاری منظم دارند و امکان حضور روزانه در آنها میسر نیست.
  6.  آبیاری گلدان ها و گل ها و گیاهان هنگام مسافرت.
  7.  استفاده از باطری به جای جریان برق شهری در مناطقی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد.
  8. امکان برنامه ریزی آبیاری برای بیشتر از یک منطقه آبیاری و برای تنوع های گیاهی که مقدار آب مصرفی و تعداد دفعات آبیاری آنها با هم متفاوت است.
  9.  کاهش هزینه نیروی انسانی و حتی به صفر رساندن این هزینه با حذف نیروی کار.
  10.  دقت بالا و حذف عامل خطای انسانی.
  11. آبیاری گلدان ها و گل ها و گیاهان هنگام مسافرت.
  12.  استفاده از باطری به جای جریان برق شهری در مناطقی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد.
  13. امکان برنامه ریزی آبیاری برای بیشتر از یک منطقه آبیاری و برای تنوع های گیاهی که مقدار آب مصرفی و تعداد دفعات آبیاری آنها با هم متفاوت است.

انواع تایمر آبیاری هوشمند

  • تایمر آبیاری هوشمند بهکو
  • تایمر آبیاری هوشمند اوربیت
  • تایمر آبیاری هوشمند آکوا
  • تایمر آبیاری هوشمند رین

فروشگاه تایمر آبیاری هوشمند

فروشگاه تایمر آبیاری هوشمند ارائه کننده انواع تایمر آبیاری به صورت عمده و خرده به سراسر ایران از طریق شماره های درج شده در وب سایت می باشد و شما می توانید این محصول را با تخفیف ویژه پاییزه نیز از طریق مدیران فروش ما خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا