رایزر شیرخودکار

فروشگاه آنلاین رایزر شیر خودکار ارزان قیمت

فروشگاه آنلاین رایزر شیر خودکار ارزان قیمت با ضمانت بهترین کالا. از هم اکنون می توانید از شرکت آریا انواع محصولات کشاورزی و آبیاری را تهیه کنید. بادوام ترین رایزرها و لوازم آّبیاری را می توانید از مرکز فروش شرکت کشاورزی آریا با قیمت مناسب درخواست کنید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]در این قسمت به معرفی یکی از بخش های آبیاری یعنی رایزر می پردازیم. در واقع رایزر ها لوله های باریک و عمودی هستند که آبپاش روی آن نصب می شود. رایزر دارای دو سر می باشد که بالای آن بست قلاب و شیر خودکار نصب می شود. طول رایزر ها 30 سانتی متر الی 1 متر هستند و قطر آن ها 1 الی 2 اینچ است.[/box]

رایزر شیر خودکار ارزان قیمت

انواع مختلف رایزر

رایزر ها انواع مختلفی دارند از جمله:

  • رایزر پلیمری
  • رایزر فلزی
  • رایزر آلومینیومی
  • رایزر پلاستیکی
  • رایزر گالوانیزه
  • رایزر PVC

هرکدام از این رایزر ها را در محیط های مختلفی استفاده می کنند. اما هر کدام از این رایزر ها riser را که انتخاب کردید به کیفیت و قیمت آن توجه کنید.

رایزر شیر خودکار ارزان قیمت

شیر خودکار آبیاری چیست؟

از شیر خودکار برای اتصال رایزر به آبپاش استفاده می شود. شیر خودکار بعد از جدا شدن آبپاش به صورت اتوماتیک جریان آب را قطع می کند. این روش از هدر رفتن آب جلوگیری می کند. پس رایزر شیر خودکار آبیاری یکی از ابزارهای مهم در آبیاری به حساب می آید. در آبیاری های بارانی شیر خودکار روی رایزر بسته می شود و به کمک بست و قلاب آبپاش را به آن متصل می کنند. از شیر خودکار برای نصب آبپاش و لوله یک طرفه لولایی استفاده می شود. این شیر از بازگشت دوباره مایع به درون لوله جلوگیری می کند.

انواع شیر خودکار

  • شیر خودکار پلاستیکی
  • شیر خودکار آلومینیومی
  • شیر خودکار برنجی

معرفی رایزر آبیاری :

رایزر از جمله اتصالات اصلی یک سیستم تحت فشار ابیاری بارانی به حساب می آید که شبیه به یک لوله معمولی طراحی شده است. به گونه ای که هدف آن، انتقال آب مشخص شده بر روی زمین های زراعی و محصولات کشاورزی است تا گیاهان را به خوبی آبیاری کند. ساختار رایزر ها به گونه ای طراحی شده است که شامل دو سر نر می باشد و هر سر به رزوه های خارجی نیز مجهز می باشد. در نهایت می تواند به اتصالات ماده در ساده ترین شکل ممکن متصل شود. این محصولات استفاده و کاربرد های زیادی دارد.

رایزر شیر خودکار ارزان قیمت

ویژگی رایزر آبیاری :

رایزر آبیاری در انواع مدل های مختلفی تشکیل شده است. این محصولات از لحاظ دبی ورودی، حداکثر ارتفاع محصولات زراعی، انواع سایز های متعدد، حجم آبدهی مختلف و غیره با هم تفاوت دارند. موقعیت نصب و ‌راه اندازی این رایزر های آبیاری در سیستم های ابیاری تحت فشار، در زیر زمین و یا اینکه زیر شیر خودکار آبیاری مربوطه می ‌باشد. برای همین خاطر آبپاش آبیاری مربوطه قابلیت نصب بر روی این رایزر ها را دارد تا بالا تر از سطح گیاهان قرار گیرد. همچنین عملکرد آبیاری را به خوبی به شکل یکنواختی توزیع می کند.

رایزر شیر خودکار

مزایای رایزر آبیاری :

رایزر آبیاری دارای حجم مناسب و وزن بسیار سبکی است که نصب و اجرای ساده و بی درد سری دارد. این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، اشعه نور ماوراء بنفش، سرما، باد و غیره دارد. رایزر های آبیاری پلیمری محبوب ترین های آن است که خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی دارد. هدف اصلی این دسته از تجهیزات، قابلیت آبرسانی و پخش یکنواخت بر روی محصولات است تا رشد عالی و مناسبی داشته باشند.

خرید رایزر شیر خودکار ارزان قیمت از فروشگاه آنلاین

خرید رایزر شیر خودکار ارزان قیمت از فروشگاه آنلاین

برای خرید رایزر شیر خودکار و سایر لوازم کشاورزی ارزان قیمت از فروشگاه آنلاین می توانید عضو کانال تلگرامی ما شوید و از محصولات ما دیدن کنید. همچنین برای اطلاع از لیست قیمت انواع محصولات آبیاری با مدیر ارشد فروشگاه ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا