تایمر آبیاری

عرضه انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت

تایمر آبیاری خانگی اوربیت مدل ۶۰۱ دارای تنظیمی آسان با کارکردی مناسب و مطلوبدارای زمان بندی تکرار آبیاریمیباشد.
از 2 ساعت تا هفتگیقابلیت تنظیم زمان بندی ساعت آبیاری از 2 تا 120 دقیقه در هر مرحله از آبیاری
دارای دو پیچ تنظیم شونده برای دقایق آبیاری و زمان های آبیاری
قابلیت تنظیم زمان حال و زمان های آبیاری
قابلیت تنظیم برنامه آبیاری و تکرار برنامه تا چندین مرحله در طول شبانه روزمی توان گفت که این تایمر یکی از راحت ترین ها در تنظیم سسیتم آبیاری خانگی در نوع خود می باشد.

عرضه انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت

معرفی تایمر آبیاری خانگی اوربیت مدل Buddy II :

تایمر آبیاری اوربیت مدل Buddy II از رایج ترین تجهیزات آبیاری می باشد که عملکرد فوق العاده ای دارد. این محصول خودکار سازی آبیاری را در صورت غائب بودن کاربران در بهترین شیوه ممکن و به طور منطم انجام می دهند. این مدل شیر برقی آبیاری از سری دسته های دو خروجی است که می توانید هر کدام از خروجی ها را به صورت مجزا برای برنامه ی آبدهی مورد نظر تنظیم کنید. لازم به ذکر است بدانید این زمان دهی ها مختص و منحر به فرد هر کدام از خروجی ها به صورت جداگانه است و هیچ گونه اختلالی برای همدیگر ایجاد نمی کنند.

ویژگی تایمر آبیاری خانگی اوربیت مدل Buddy II :

تایمر آبیاری اوربیت مدل Buddy II دارای کاربرد های فراونی در مناطق مسکونی، ویلا، باغچه، محوطه فضای سبز و غیره می باشد. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری قلمی دو عددی تأمین می کند. این باتری ها قدرت و ماندگاری عالی دارند. همچنین این شیر برقی آبیاری خانگی از سایز ورودی و خروجی به میزان ۳/۴ اینچ بهره می برد که نصب و راه اندازی ساده ای دارد. این محصول دارای ساختار و بدنه محکم و مرغوب است که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دوام بسیار بالایی دارد.

عرضه انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت

معرفی تایمر آبیاری خانگی مدل ۴۰۱ :

تایمر آبیاری خانگی مدل ۴۰۱ یکی از مدل های محبوب دیگر است که برای کارکرد نیازی به دسترسی با برق را ندارد. چراکه انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تأمین می کند. این محصول استفاده های زیادی را باغ، ابیاری گل و گیاهان بالکن، تراس، حیاط، باغچه و غیره دارد. همچنین با برنامه ریزی صحیح و دقیقی که برای آبیاری دارد، موجب رشد مناسب گل و گیاهان می شود و‌از پژمرده شدن و خشک شدن آن ها نیز جلوگیری می کند.

عرضه انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت

ویژگی تایمر آبیاری خانگی مدل ۴۰۱ :

تایمر آبیاری خانگی مدل ۴۰۱ از سری دسته های تک خروجی است که از کارکرد ساده و در عین حال مناسب برخوردار می باشد. این محصول در بهترین نحو ممکن آبیاری های سیستم خانگی را در بازده زمانی معین شده ای را فراهم‌ و تنظیم می کند.
به گونه ای که قابلیت تکرار آبیاری از ۲ ساعت الی ۱ هفته را به خوبی می تواند زمان بندی کند. از سوی دیگر این تایمر آبیاری خانگی مدل ۴۰۱ ، می‌تواند برنامه آبیاری و تکرار این زمان دهی را برای مراحل طولانی مدت به صورت مکرر تنظیم کند و همچنین قادر به تنظیم زمان بندی ساعت آبیاری به مدت زمان ۱ الی ۱۲۰ دقیقه می باشد .

عرضه انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت

عرضه انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا عرضه کننده عمده و تکی انواع تایمر آبیاری خانگی اوربیت در ارزان ترین قیمت ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم‌اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید و آن را در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل خود تحویل بگیرید.

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا