پدرولاپمپ آب

خرید پمپ آب پدرولا مدل Pkm60

پمپ آب پدرولا مدل Pkm60 در کمترین قیمت به صورت عمده به همکاران به فروش می رسد چراکه به صورت مستقیم از کشور خارجی وارد شده است. این محصول برای مصارف آبیاری و خانگی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که به امکانات زیادی مجهز است.

معرفی پمپ آب پدرولا مدل Pkm60

پمپ آب پدرولا مدل Pkm60 برای کاربردهای خانگی یا آبیاری کشاورزی در نظر گرفته شده است که برای تأمین آب با مکش از چاه ها، پمپاژ آب حاوی هوا یا سایر مواد گازی یا افزایش فشار آب و شبکه توزیع مناسب خواهد بود. همچنین این پمپ آب چدنی مجهز به منبع تغذیه القایی تک فاز 230 ولت، است. که به خودکار برای نصب با ارتفاع مکش طبیعی برای چاه های تا ۴۰ متر و میزان آب دهی ۲.۴ متر مکعب بر ساعت ایده آل است.

مشخصات دیگر پمپ آب پدرولا مدل Pkm60

پمپ آب پدرولا مدل Pkm60 از جنس بدنه چدن اصل و روکش بدنه فولاد ضد زنگ تشکیل شده است که می تواند فشار عملیاتی آب تا ۳ بار را بپذیرد. توربین از برنج ساخته شده است. همچنین حداکثر سرعت گردش موتور آن تا 2900 دور در دقیقه با درجه حفاظت IP44، جهت انتقال مایعات و فشار معمولی آب در کار مداوم می چرخد.

خرید پمپ آب پدرولا مدل Pkm60

خرید پمپ آب پدرولا مدل Pkm60 در کمترین نرخ قیمت در وب سایت ما صورت می گیرد که جهت سفارش همین الان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا