شیر آبیاری تایمردار

خرید و مشخصات شیر تایمر دار

خرید و مشخصات شیر تایمر دار یک خروجی و دو خروجی شرکت های معتبر اوربیت آمریکا، آکوا تایوان، گالکون، هانتر، بهکو و… با عالی ترین قیمت. شیرهای تایمر دار اتوماتیک به همراه کاتالوگ و راهنمای فارسی به فروش می رسد. با خرید شیرهای تایمر دار باغ، گلخانه، فضای سبز یا هرجایی را اتوماتیک آبیاری کنید.

شیر تایمر دار

مزایای استفاده از شیر تایمر دار

نحوه استفاده و تنظیم شیرهای تایمر دار بسیار ساده است. آیا برای شما پیش آمده است که زمان آبیاری را فراموش کنید؟ مطمئناً آبیاری کردن زمان زیادی از هر هفته شما را می گیرد. با خرید شیر تایمر دار آبیاری می توانید برای آبیاری مساحت های کم و زیاد برنامه ریزی کنید. روز و مقدار زمان آبیاری را مشخص کنید تا بدون نیاز به حضور شما آبیاری انجام شود.

شیر تایمر دار

برندهای معتبر شیر تایمر آبیاری

برندهای معتبر شیر تایمر آبیاری زیاد هستند. خرید از هر کدام از این برندها می تواند احساس رضایت را در شما به وجود آورد. به موارد زیر دقت کنید.

  • اوربیت orbit
  • گالکون galcon
  • هانترHunter
  • آکوا
  • بهکو
  • ورسک Veresk

شیر تایمر دار

نصب و نحوه تنظیم شیر تایمر دار آبیاری

قبل از نصب شیر تایمردار حتما با توجه به نیازتان یک فیلتر دیسکی یا شنی بر روی شیر معمولی آب قرار دهید. بعد از آن شیر تایمر دار را به فیلتر مورد نظر وصل کنید. پس از نصب می توانید شیر را به حالت دستی باز کنید. یا اینکه آن را تنظیم کنید تا آبیاری اتوماتیک انجام دهد.

شیر تایمر دار

شیر تایمردار معمولا دو کلید دارد. با استفاده از یکی از آن ها می توانید دفعات آبیاری را از یک ساعت یک بار تا هفته ای یک بار تنظیم کنید. با کلید دیگر می توانید مدت زمان آبیاری در هر دفعه را از 1 دقیقه تا 120 دقیقه تنظیم کنید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]نکنه مهم: مهندسان کشاورزی ما توصیه می کنند آبیاری را در ساعاتی از روز انجام دهید که هوا خنک باشد تا تبخیر به حداقل برسد.[/box]

شیر تایمر آبیاری اوربیت

تایمر آبیاری اوربیت برای باغچه شما می تواند یک سرمایه گذاری و راه حل عالی برای اطمینان از مراقبت از گیاهان و محصولات کشاورزی شما باشد.
این تایمر آبیاری دارای ورودی و خروجی ۳/۴ اینچ و تعداد کانال تک خروجی بهره می برد. همچنین دارای کارکرد با دو عدد باتری قلمی است که از دوام و ماندگاری بالایی بهره می برد.
همانطور که مردم دوست دارند یک چمنزار یا باغچه های تازه و سالم یا گل و گیاهان داشته باشند، ایده اینکه روزانه آن ها را آبیاری دهید، بسیار خسته کننده خواهد بود. بنابراین این تایمر آبیاری اوربیت بهترین گزینه خواهد بود.
این محصول امکان تنظیم دستی ساعت شروع آبیاری را فراهم می کند. قابل ذکر است این تنظیم مدت زمان آبیاری میان یک دقیقه تا ۲۴۰ دقیقه می باشد.

شیر تایمر آبیاری گالکون

از مزایای بزرگ داشتن تایمر آبیاری گالکون این است که شما نگران نباشید که چه موقع آبیاری در آنجا انجام می شود در حالی که شما دور هستید. می توانید شیر تایمر آبیاری گالکون را انتخاب کنید که هر زمان بخواهید آب را خاموش و روشن کنید.
این محصول آبیاری اتوماتیک ۱۵ تا ۲۰ درخت را فراهم می کند که همه ی این ها منجر به صرفه جویی در مصرف آب و اتلاف وقت می شود.

خرید و مشخصات شیر تایمر دار

شیر تایمر آبیاری بهکو

شیر تایمر آبیاری بهکو از مدل های دو کاناله است که برای فضاهای سبز، پارک، چمن، باغچه، گلخانه و غیره مناسب است.
این محصول دارای ساختار عالی و باکیفیت است که از لوله های با قطر ۱۶ میلی متر پشتیبانی می کند. این امکان برای کاربران فراهم است تا مدت زمان آبیاری را میان یک تا ۲ ساعت فراهم کند.

خرید و قیمت شیر تایمر دار

برای دریافت لیست قیمت، مشاوره رایگان، سفارش و خرید انواع مختلف شیر آبیاری تایمر دار با شماره های سایت تماس بگیرید. قیمت های باورنکردنی ما را دریافت کنید. به صورت عمده یا خرده می توانید از شرکت کشاورزی آریا خرید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا