آبپاش آبیاری zk-30

خرید عمده آبپاش تمام دور آبیاری ZK30

خرید عمده آبپاش تمام دور آبیاری ZK30 در دو نوع تنظیمی و تمام دور تنها با قیمت 70،000 تومان و به صورت عمده عرضه می شود. برای دریافت قیمت های عمده و همکاری با مرکز فروش آریا در تماس باشید.

آبپاش تمام دور آبیاری ZK30

آبپاش تمام دور آبیاری ZK30 که به آبپاش پروت نیز مشهور است، به علت مشخصات منحصر به فردی که دارد نسبت به رقبا فروش بیشتری دارد. این آبپاش که از قیمت ارزانی نیز برخوردار است توانسته است سخت پسندترین کاربران را نیز راضی کند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برند آلمانی پروت آبپاش تمام دور آبیاری ZK30 خود را با توجه به نیاز کشاورزان طراحی کرده است.[/box]

انواع آبپاش پروت

  1. تمام دور
  2. تنظیمی

این آبپاش جزو آبپاش های برنجی دسته بندی می شود. نوع تمام دور آن به صورت 360 درجه چرخیده و محیط را آبیاری می کند. اما در نوع تنظیمی می توان جهت پاشش آن را تنظیم کرد.

آبپاش تمام دور آبیاری zk30

ویژگی های ظارهی آبپاش پروت ZK30

  • قسمت پایه برنجی
  • قسمت بدنه فولاد ضد زنگ
  • قسمت سری پلاستیکی

قیمت عمده انواع آبپاش تمام دور آبیاری

اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به فروش محصولات کشاورزی می پردازید، شرکت آریا برای کسانی که به صورت عمده و در تعداد بالا خرید می کنند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. همچنین برای انجام پروژه های آبیاری کلان نیز می توانید انواع ملزومات آبیاری و کشاورزی سنتی و نوین را به صورت یکجا از شرکت ما تهیه کنید.

انواع آبپاش تمام دور آبیاری را از ما بخواهید.

آبپاش تمام دور آبیاری zk30

نحوه سفارش محصول

برای سفارش محصولات خود می توانید با مدیر فروش ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید. همچنین لیست قیمت ها و دیگر کالاهای شرکت آریا در کانال تلگرامی ما قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا