شیر گازی

خرید شیر گازی 77 به صورت عمده

خرید شیر گازی 77 به صورت عمده در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید.

خرید شیر گازی

کاربرد شیر گازی 77

شیر گازی 77 یکی از شیر آلاتی است که با بهترین کیفیت و طبق استاندارد های روز دنیا تولید و روانه بازار شده است. این محصول در سایز های مختلفی تولید شده که انتخاب هر کدام به شما بستگی دارد. این شیر گازی بیشترین استفاده را در پروژه های ساختمای و ورودی های درب منازل بیشتری استفاده را دارد که برای قطع و وصل نمودن سیال بیشترین کاربرد را داشته که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.

انواع شیر گازی 77

  •  شیر توپی یکربع گرد 1 اینچ، شیر توپی یکربع گرد 1/4 1 اینچ
  • شیر توپی یکربع گرد 1/2 1 اینچ
  • شیر توپی یکربع گرد 2 اینچ و شیرآلات توپی یکربع گرد
  • شیر توپی یکربع گرد 1/2 اینچ
  • شیر توپی یکربع گرد 3/4 اینچ
  • شیر توپی یکربع گرد 1 اینچ

مشخصات شیرآلات عالی شیر77

  • حداکثر فشار گاز 200 میلی بار (3 پوند بر اینچ مربع)
  • دمای گاز از 29- درجه سانتیگراد تا 60+ درجه سانتیگراد

خرید شیر گازی 77 به صورت عمده

معرفی شیر گازی ۷۷

شیر گازی ۷۷ بهترین گزینه برای کنترل ورود و خروج جریان های سیال به کار گرفته می شود که برترین گزینه دارد. همچنین کاربرد و استفاده از این محصول بسیار ساده می باشد.
برای همین در اکثر مناطق مسکونی و ساختمانی از این دسته شیرالات استفاده می شود. همچنین بخاطر کارکرد خیلی سریع و قابل اطمینانی که دارد انتخاب مناسبی برای مسیر لوله کشی حساس مانند گاز کشی می باشد. این عملکرد به صورت کاملا خاموش یا کاملا بسته می باشد. به این معنی شیر کاملا باز و یا کاملا بسته می ماند. موقعیت کاربرد این محصول به وسیله توپ داخل آن می باشد که در مسیر جریان ها قرار می گیرد و با این حال از عبور جریان ها جلوگیری می کند.

خرید شیر گازی 77 به صورت عمده

ویژگی های شیر گازی ۷۷

شیر گازی ۷۷ در انواع مختلف فشار های ۱۰ بار الی ۱۰۰ بار و ‌سایز های متعدد ۱۴ الی ۴ ساخته و طراحی شده اند. برای همین هر کدام به نوبه خود دارای کابرد های خاص و بی نظیری هستند. کاربرد استفاده از این نوع شیرالات بسیار زیاد است و برای مصارف مسکونی، تجاری، صنعتی، تجهیزات گرمایشی و سیستم های تهویه، خطوط انتقال گاز، سیستم های آبیاری و‌ غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای شیر گازی ۷۷

شیر گازی ۷۷ دارای ساختار ساده و ویژه ای است برای همین قیمت مناسبی دارد. همچنین برای راه اندازی عملکرد و کارکرد سریع طراحی شده است.
این محصول به دلیل جنس های مرغوبی که دارد، در مقایسه با شیرهای دیگر دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. قطعات تشکیل دهنده این شیر های گازی به صورت یکپارچه می باشد که به روانکاری هیچ گونه نیازی ندارند.
شیر گازی ۷۷ دارای نصب و راه اندازی مقرون به صرفه و ساده ای است. طراحی این محصول به گونه ای است که حتی بعد از مدتی استفاده نکردن هم، به راحتی جریان ها را قطع و وصل می کند.

خرید شیر گازی 77 به صورت عمده

خرید شیر گازی 77

برای خرید شیر گازی 77 می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا این محصول را به صورت عمده و خرده به وسیله های درج شده به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا