سینی نشا

خرید سینی نشا در شیراز

خرید سینی نشا در شیراز با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار می توانید در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

خرید سینی نشا در شیراز

کاربرد سینی نشاء

سینی نشاء در حفره های مختلف به صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید شده است. این محصول برای کاشت و جوانه زدن ریشه گیاهان بیشترین کاربرد و استفاده را دارد که شما می توانید محصولی یکنواخت و مرغوب نیز تولید کنید سینی نشاء در هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری کامل را دارد. سینی نشاء محصولات را بسیار زود رس تولید می کند.

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

مزیت های سینی نشاء

  • سینی نشاء از قیمتی پایینی برخوردار است و بسیار مقرون و به صرفه می باشد.
  • از وجود آفت نیز جلوگیری می کند.
  • این محصول نشاء تولیدی را نیز افزایش می دهد.
  • دارای زهکش و تهویه مناسب می باشد.
  • هر دفعه که از این محصول می توانید استفاده کنید می توانید آن را ضد عفونی کنید.

معرفی سینی نشاء :

سینی نشاء یکی از ابزار های نوین کشت بذر ها می باشد که امروزه استفاده های زیادی دارد. این محصولات توسط انواع سلول‌ها با ظاهر گرد، مربع و یا مخروطی و غیره تشکیل شده است که از سوی کف ساختار باریک تر به خود می گیرد. اغلب این سینی ها را می توانید بعد از هر بار مصرف شستشو و ضد عفونی کرده تا بعد ها مجددا مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی این محصولات وظیفه محافظت و نگهداری نشاء را در مراحل اولیه و حساس را تا مراحله انتقال به خاک در بهترین شیوه ممکن نیز برعهده دارد.

ویژگی های سینی نشاء :

سینی نشاء ها دارای انواع مدل های مختلفی هستند که از لحاظ جنس بدنه، تعداد حفره ها و ارتفاع آن ها و غیره با هم متفاوت هستند. بنابراین باید متناسب با نیاز ها و گیاهان مربوطه مدل مناسب انتخاب گردد. همچنین از لحاظ جنس به مدل های پلی اتیلن، پلی استایل و غیره تقسیم می شود. به علاوه در انواع ۲۴، ۲۸، ۳۲، ۴۵، ۴۸، ۷۰، ۷۷، ۸۵، ۱۰۴، ۱۲۸ و ۲۸۸ حفره موجود هستند. همچنین هرکدام از این سلول ها دارای ارتفاع، حجم و ابعاد مختلفی هستند.

خرید سینی نشا در شیراز

محاسن سینی نشاء :

سینی نشاء ها حمل و جابه جایی ساده ای دارد. همچنین موجب زود رس شدن محصولات و گیاهان می شود. این محصولات دارای ابعاد جم و جور است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. کشت محصولات و گیاهان در این سینی نشاء ها موجب صرفه جویی در مصرف آب، نیروی اضافی و کود های شیمیایی می شود. این محصولات کاربرد های فراوانی در کشت انواع صیفی جات، گیاهان، سبزیجات، برنج، گل ها و کاکتوس ها و غیره دارد. جنس بدنه این سینی نشاء ها بسیار مقاوم و مرغوب ساخته شده است که در برابر نور اشعه ماوراء بنفش، ضربه، فشار و غیره استحکام خود را از دست نمی دهد.

خرید سینی نشا در شیراز

سایر مشخصات سینی نشاء :

در تمامی موارد استفاده از سینی نشاء ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. این محصولات تولید و راندمان رشد محصولات را به بهترین نحو افزایش می دهد و موجب زود رس شدن میوه جات می شوند.
سینی نشاء ها دارای وزن سبک هستند و به صورتی طراحی شده اند که نور خورشید مستقیم به ریشه گیاه برسد. با این وجود تغذیه بهتر محصولات را تضمین می کند. از دیگر ویژگی های برتر این سینی نشاء ها، طول عمر و ماندگاری بالا و طولانی مدت آن می باشد.

خرید سینی نشا در شیراز

خرید سینی نشا در شیراز

برای خرید سینی نشاء در شیراز با بهترین کیفیت و ارازن ترین قیمت بازار می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا