آزودفیلتر دیسکی

خرید بهترین فیلتر دیسکی آزود

خرید بهترین فیلتر دیسکی آزود که جنس بدنه آن پلی آمید و جنس دیسک آن پلی پروپیلن فیلتر دیسکی آزود AZUD است و باعث عدم واکنش پذیری پلی پروپیلن آن را برای استفاده در محیط های اسیدی ، قلیایی و آب های شور مناسب کرده است. کاربردفیلترهای دیسکی ۱۰۰،۱۲۰،۱۳۰ میکرون برای تصفیه فیزیکی آب آبیاری زمین های کشاورزی مناسب است.

در زیر به توضیحات بیشتر این محصول میپردازیم:

فیلتر دیسکی چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلتر دیسکی یک نوع فیلتری دیکسی است که برای ازبین بردن آلودگی های معلق و ذرات درشت ناخالصی برای عدم ورود به دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس یا RO یا سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده میکنند. فیلتر دیکسی بهترین جایگزین برای فیلترهای جامبو پیش تصفیه است و همچنین قابل شستشو و تمیز کردن میباشند. همچنین قابل استفاد برای اب های شور دریا یا اب های لب شور نیز می باشد.

فیلتر دیسکی آزود به دو دسته تقسیم شده: دستی و اتوماتیک که شرکت کشاورزی آریا بر روی فیلتر های دستی تمرکز کرده است. همانطور که می دانید فیلتر دیسکی آزود اسپانیا یکی از بهترین ها در جایگاه خود می باشد. این سیستم با کنار زدن فیلتر های توری قدیمی تولید فیلتر های دیسکی را به صورت پیشرو در دستور کار خود قرار داده است.

بنابراین پیشنهاد اول و آخر ما استفاده از فیلتر دیسکی می باشد. همچنین قابل ذکر است که فیلتر دیسکی با کارایی بالاتر و بهینه بودن میزان خروجی آن در رده اول قرار گرفته است . و برای آب های راکد استفاده میشود و آن را تمیز میکند و در صنعت کشاورزی پر کاربرد است.

خرید بهترین فیلتر دیسکی آزود

کاربرد فیلتر دیسکی آزود:

1 – برای استفاده آب های شور یا لب شور
2 -آب هایی که ناخالصی های آن زیاد است و استفاده از فیلترهای الیافی پیش تصفیه 5 و 20 اینچ مقرون بصرفه نمی باشد که در این خصوص از فیلتر دیسکی استفاده میکنند .
3-دارای ایمنی بالا از لحاظ دارا بودن بدنه مقاوم در برابر ترک خوردگی و شکستن
4- نسبت به پیش تصفیه های دیگر مقدار بیشتری از آلودگی های معلق در آب را فیلتر میکند
5- راه اندازی و نصب آسان
6- قابل شتسشو
7- قیمت مناسب 

خرید بهترین فیلتر دیسکی آزود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا