آبپاش بارانی ایرانی

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی

خرید انواع آبپاش های بارانی در مدل های پلاستیکی و آلومینیومی که ساخت ایران نیز می باشند رو می توانید به صورت اینترنتی از مرکز فروش کلیه آبپاش های آبیاری کشاورزی از مارک مختلف با قیمت های بسیار ارزان تهیه کنید.
آبپاش های آبیاری که در سیستم آبیاری بارانی تحت فشار مورد استفاده قرار میگیرند در مدل های مختلف در اکثر کشور ها در حال تولید می باشند و این آبپاش های بارانی در مدل های پلیمری و فلزی بیشترین استفاده رو دارا می باشند و هر کدام شعاع پاششی مختلف و همچنین بسته به کوچکی یا بزرگی آبپاش می باشند در حال حاضر ایران نیز به چرخه تولید آبپاش های بارانی پیوسته و انواع مختلف از تجهیزات آبیاری رو تولید می کنند برای دریافت قیمت و خرید اینترنتی می توانید بدون دغدغه اکثر خرید خود را انجام بدهید و در محل دریافت کنید.

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی

معرفی آبپاش آلومینیومی بارانی :

آبپاش آلومینیومی بارانی یکی از اجزای محبوب سیستم آبیاری تحت فشار کشاورزی است که از عملکرد رضایت بخش و مطلوبی بهره می برد.
این دسته از آبپاش ها شباهت زیادی به نمونه های خارجی و پرطرفدار دارد. این محصولات در انواع ویژگی های مختلف تولید و روانه بازار می گردند و دو دو مدل اصلی تنظیمی و تمام دور تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها بسته به نیاز کاربران و نوع محصولات و متراژ زمین زراعی انتخاب می شود‌. این آبپاش های ابیاری بارانی همانطور که از نامش پیداست، برای طول عمر ماندگار و بالا از آلومینیوم مرغوب ساخته شده اند که مزایای زیادی دارد.

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی

ویژگی های آبپاش آلومینیومی بارانی تنظیمی :

آبپاش آلومینیومی بارانی تنظیمی یکی از مدل های پرفروش است که برای نصب در کنار و حاشیه مزارع مورد استفاده قرار می گیرد.
زیرا دارای ویژگی تنظیم در حالت های مختلف به دلخواه کشاورز می باشد. این محصولات از سری دسته های ضربه ای هستند که به شعاع ۳۶۰ درجه ای قادر به آبیاری همه اطراف خود هستند. همچنین بخصوص این ویژگی از هدر رفتن آب جلوگیری می کند و موجب می شود تا محصولات زراعی رشد یکسانی داشته باشند. آبپاش آلومینیومی بارانی تنظیمی مخصوص مکان های مختلفی اعم از مزارع، گلخانه، پارک، فضای سبز، زمین فوتبال، بلوار ها، تاکستان، باغ ها و غیره می باشد.

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی

مزایای آبپاش آلومینیومی بارانی :

آبپاش آلومینیومی بارانی دارای قابلیت توزیع و پاشش آب به صورت مساوی است تا گیاهان و میوه ها رشد عالی و همه جانبه ای داشته باشند. قطعات یدکی این آبپاش ها بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و موجب دوام طولانی مدتی می شود. همچنین تعویض و تعمیر این قطعات بسیار ساده و درعین حال مقرون به صرفه است.

ویژگی های دیگر آبپاش آلومینیومی بارانی :

قطعات تشکیل دهنده این محصولان به راحتی این قطعات در بازار پیدا می شود. از دیگر مزایای این آبپاش های آلومینیومی بارانی، دارا بودن استاندارد تشویق ملی ایران و تأییدیه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی می باشد. گذشته از این ها، کاملا ضد نشت هستند و می توانند مقابل درجه حرارت بالای خورشید، برودت هوا، کود شیمیایی، پوسیدگی، خوردگی، زنگ زدگی و غیره مقاومت بسیار بالایی داشته باشند.

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی

خرید اینترنتی آبپاش آلومینیومی بارانی ایرانی به صورت عمده و خرده در هر مدلی از طریق‌ نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و آنلاین ارزان قیمت این محصولات هم اکنون با همکاران ما در بخش فروش از طریق شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا