لوله آبیاری

تولید کننده لوله های آبیاری قطره ای درجه یک

تولید کننده لوله های آبیاری قطره ای درجه یک در سایز های مختلف جهت آبیاری قطره ای در تجهیزات کشاورزی آریا با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به صورت عمده و خرده میتوانید تهیه نمایید. لوله های آبیاری باعث میشود که آب با فشار کم خارج شده و در پای گیاهان جریان می یابد.

تولید کننده لوله های آبیاری قطره ای درجه یک

کاربرد لوله های آبیاری قطره ای در جه یک

لوله های پلی اتیلن کاربرد زیادی در آبیاری قطره ای دارد و مهمترین ابزار در سیست های آبیاری محسوب میشوند. لوله پلی اتیلن در سایز های 10 تا 500 میلیمتری  نسبت به نیاز مشتری تولید می گردد. نکات قابل توجه در هنگام خرید لوله پلی اتیلن؟درخواست گواهینامه ‌ها و استانداردها از تولید کننده تا از کیفیت محصول تولیدی اطمینان حاصل شود. لوله های پلی اتیلن جزو بهترین و مقاوم ترین انواع لوله به شمار می روند. این لوله ها جزو لوله های دریپر دار و یا قطره چکانی هستند که آب با فشار کم خارج شده و در پای گیاهان جریان می یابد.

فروش لوله آبیاری قطره ای در اصفهان

مزیت های لوله آبیاری قطره ای

  • لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید شده که نوع درجه یک و ممتاز آن بسیار مناسب و با کیفیت می باشد.
  •  لوله های پلی اتیلن نسبت به اشعه های مادون قرمز و ماورای بنفش مقاومت بالایی داشته و رنگ آنها در برابر پرتوهای خورشید ثابت باقی می ماند.
  • لوله های آبیاری دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و امکان خمیدگی، شکنندگی، خرد شدگی، ترک خوردگی در آها وجود نداشته و مقاومت بالایی نیز در برابر پوسیدگی دارند.
  • در مجاورت کودهای شیمیایی، مواد اسیدی و بازی چون نیترات ها این لوله ها دچار خوردگی نشده و جریان آب به راحتی و بدون اصطکاک در آنها برقرار میباشد.
  • به دلیل سطح صاف درون لوله امکان گرفتگی لجن و رسوب وجود نخواهد داشت.

تولید کننده لوله های آبیاری قطره ای درجه یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا