تجهیزات آبیاری تحت فشار

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار

آیا می دانید آبیاری تحت فشار به چند روش انجام می شود و دارای چه مزایایی می باشد و آیا می دانید تولید کننده این تجهیزات آنها را به چه صورتی به فروش می رسانند؟
آبیاری تحت فشار به دو روش انجام می شود که یکی از آنها آبیاری بارانی و دیگری آبیاری موضعی می باشد که آبیاری موضعی عم به دو روش آبیاری قطره ای و آبیاری خطی انجام می شود، آبیاری تحت فشار یکی از روش های مناسب است که در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود، تولید کنندگان این تجهیزات آنها را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار

معرفی نوار تیپ آبیاری قطره ای :

نوار تیپ آبیاری قطره ای یکی از رایج ترین و کاربردی ترین تجهیزات آبیاری تحت فشار است که از کارایی عالی بهره می برد. این محصول با دیواره نازک و ساختار نرمی که دارد حمل و جابه جایی را بسیار ساده تر کرده است.
همچنین دارای انواع مختلفی با متراژ ها، طول و ضخامت است که وزن مربوطه متناسب با درجه کیفی این نوار تیپ های آبیاری انتخاب می گردد. از سوی دیگر این نوار تیپ ها به دو مدل متعدد پلاک دار و درز دار تقسیم می شود.

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار

ویژگی های نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری دارای انواع فواصل مختلف آبدهی اعم از ۱۰ سانتی متر، ۲۰ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر است که از پخش یکنواخت آب بهره می برد.
این محصول دارای جنس مرغوب و باکیفیت است که در مقابل نور اشعه ماوراء بنفش، کود های شیمیایی و پوسیدگی دوام عالی دارد.
این نوار تیپ های آبیاری قطره ای دارای کاربرد های فراوان در زمین ها و انواع جالیز ها همچنین قابل نصب در شیب ها، پستی و بلندی ها می باشد. از سوی دیگر این محصولات ضد زنگ هستند و از طول عمر ماندگار بهره می برد.

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار

معرفی قطره چکان های آبیاری :

قطره چکان یکی از اصلی ترین اتصالات و لوازم آبیاری تحت فشار کشاورزی قطره ای است که از انواع متعددی تشکیل شده است.
به وسیله این محصول آبیاری به صورت قطره قطره ایجاد می شود و موجب مرطوب نگه داشتن سطح خاک و گیاهان می شود. این ویژگی از رشد علف های هرز و آفات جلوگیری می کند و رشد سریع و بهره وری صحیح از گیاهان را فراهم می کند.
این دریپر ها موجب صرفه جویی بالا در مصرف آب و انرژی می شود و از انواع برند های مشهور در وب سایت ما به فروش می رسد‌.

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار

ویژگی های دریپر آبیاری قطره ای :

قطره چکان های آبیاری قطره ای در وب سایت ما با انواع رنگ بندی ها و ظرفیت خروجی های متعدد عرضه می شود. به گونه ای که این محصولات در انواع ظرفیت های گوناگون ۴ ، ۸ ، ۱۶ ، ۲۴ لیتری عرضه می شود که کیفیت آبیاری یکسانی دارد. از طرف دیگر این قطره چکان های آبیاری از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که در مقابل خوردگی، پوسیدگی، درجه حرارت بالای خورشید و غیره از مقاومت عالی و ماندگاری بهره می برد.

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار

تولید کننده تجهیزات آبیاری تحت فشار :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور عرضه کننده عمده و خرده انواع و اقسام تجهیزات آبیاری تحت فشار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین ارزان این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید و آن ها را کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا