اتصالات پلی اتیلننوار آبیاری

بزرگترین تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

خدمات کشاورزی آریا بزرگترین تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای در سراسر ایران می باشد. فروش به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد.

تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

آشنایی با لوله و اتصالات پلی اتیلن

در گذشته از لوله های فولادی در کشاورزی و آبرسانی و فاضلاب استفاده می شد اما امروزه با تولید لوله های پلی اتلین و استفاده از آنها رونق بسیاری داشته است. که مزیت های بسیاری نسبت از جمله مقاوم در برابر نور خورشید، ضربه و ساییدگی و عدم رسوب نسبت به لوله های دیگر دارد.

انواع اتصالات پلی اتیلن در آبیاری قطره ای

برای اتصال لوله های پلی اتیلن باید از اتصالات مخصوص به استفاده شود که در جدول زیر اتصالاتی که مورد استفاده قرار می گیرد اشاره می کنیم:

تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری قطره ای چیست؟

نوار تیپ آبیاری یکی از مهمترین و کارآمدترین بخش های آبیاری می باشد، از نوار تیپ برای آبیاری محصولات در روش قطره ای و بیشتر برای کشت هایی که به صورت ردیفی مانند صیفی جات و… می باشد مناسبتر است.

استفاده از نوار تیپ مزایای بسیاری از جمله استفاده در زمین هایی که شیب دار هستند و همچنین احتیاج به فشار آب بالایی ندارد.

تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

معرفی نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ یکی از تجهیزات اصلی برای آبیاری قطره ای کشاورزی و باغبانی است که از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. این محصول یکی از مدل های کاربردی انواع کشت های ردیفی و متراکم اعم از فلفل، کاهو، سیب زمینب، گوجه فرنگی، خیار، ذرت، برنج، کلم و غیره می باشد. همچنین موقعیت نصب و راه اندازی این نوار تیپ ها در کنار گیاهان است تا آب به اعماق خاک نفوذ کند و موجب افزایش بازدهی محصولات زراعی شود. به علاوه این محصولات در انواع کلاف های متعدد مانند ۱۰۰۰ متر تا ۳۰۰۰ متر عرضه می شود.

بزرگترین تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

ویژگی نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری دارای طراحی نرم و انعطاف پذیر است که از ویژگی مسطح برخوردار می باشد. به گونه ای که با وارد شدن آب به صورت لوله در می آید و بعد از آن به صورت مسطح باز می گردد. همچنین دارای دریپر هایی می باشد که از میزان فواصل ۱۰ سانتی متر، ۲۰ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر برخوردار است. این نوار تیپ های آبیاری به دلیل وزن کمی که دارد، نصب و راه اندازی ساده ای دارد و به سادگی حمل و جابه جایی دارد.

بزرگترین تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

مزایای نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری دارای مواد اولیه پلی اتیلن می باشد که مقاومت بالایی دارد. همچنین در هر موقیت روی خاک، زیر خاک و حتی معلق اجرا می شود. این نوار تیپ های آبیاری به صورت قابل توجهی در مصرف آب جلوگیری می کند و مانع از رشد علف های هرز و آفات می باشد.

بزرگترین تولید کننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای

انواع نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری قطره ای در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که بر اساس معیارهای فاصله درزها، طول هر رول، آبدهی هر درز نوار تیپ، فشار کاری نوار تیپ خریداری و استفاده می شوند، برای اطلاع از محصولات با کارشناسان بخش فروش خدمات کشاورزی آریا تولیدکننده اتصالات و نوار آبیاری قطره ای تماس حاصل فرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا