تجهیزات آبیاری قطره ای

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان

آیا دنبال تجهیزات آبیاری قطره ای برای درختان باغات و زمین های کشاورزی می گردید؟ تجهیزات آبیاری قطره ای شامل چه وسایل های می شود؟ تجهیزات آبیاری قطره ای یکی از بهترین نوع از سیستم های آبیاری برای آبیاری برای درختان و زمین های کشاورزی و حتی گندم مورد استفاده می شوند که برای زمین های کشاورزی گندم از نور های آبیاری استفاده می شود. تجهیزات آبیاری به روش قطره ای شامل اقلام مختلف قطره چکان ها لوله های 16 و دیگر اتصالات قطره ای که برای خرید این نوع از تجهیزات با شرکت های معتبر در تماس باشید.:

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان

انواع تجهیزات آبیاری قطره ای درختان :

  • پمپ آب یا ایستگاه پمپاژ
  • نوار تیپ آبیاری پلاک دار و درز دار
  • لوله های اصلی و فرعی
  • قطره چکان یا دریپر ها
  • لوله های دریپر دار
  • انواع اتصالات
  • انواع شیر آلات

معرفی نوار تیپ آبیاری قطره ای :

نوار تیپ آبیاری از سری مهم ترین تجهیزات آبیاری قطره ای درختان به حساب می آید که با هدف ممانعت از هدر رفتن آب و آبیاری یکنواخت طراحی شده است.
زیرا این محصول‌ آب را با میزان فشار پایین به پای گیاهان و پخش می کند و موجب مرطوب نگه داشتن سطح خاک برای رشد عالی ریشه محصولات می شود. این نوار تیپ های آبیاری قطره ای برخلاف لوله ها دارای دیواره خیلی نازک و انعطاف پذیر است که از حجم خیلی کمی برخوردار است. همچنین به انواع درز دار و پلاک دار تقسیم شده است که هردو به نوبه خود محبوبیت فراوانی دارد.

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان

ویژگی های نوار تیپ آبیاری قطره ای :

نوار تیپ آبیاری قطره ای درز دار دارای منافذی است که با فواصل معین بر روی آن تعبیه شده است. از این رو با فشار جریان آب از این طریق خارج می شود موجب پخش مساوی آبیاری می شود.
این نوار تیپ های آبیاری قطره ای دارای انواع ضخامت های مختلف ۵ الی ۱۵ میلی متر است که هرچه این ضخامت بیشتر باشد عمر بالای نوار را تضمین می کند. از طرف دیگر حدامثر تحمل فشار کاری این نوار تیپ ها براساس نوع ضخامت آن ها مشخص می شود. به طور کلی این محصولات مقاومت بالایی در برابر نور خورشید، زنگ زدگی و ضربه دارند و دارای طول عمر ماندگاری هستند.

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان

معرفی قطره چکان آبیاری :

قطره چکان آبیاری از دیگر لوازم ضروری یک سیستم آبیاری تحت فشار قطره ای درختان به حساب می آید. این محصولات در انواع مختلف مدل ها، ظرفیت ها، برند های مشهور و غیره عرضه می شود که می توانید دریپر مورد نیاز خود را پیدا کنید.
این قطره چکان ها به طور کلی به دو مدل اصلی تنظیم شونده و خود تنظیم شونده تقسیم می شوند. مدل های دسته اول دارای طراحی ساده ای هستند که از طریق پیچ تعبیه شده بر روی بدنه آن را تنظیم کنید. اما در عوض دریپر های خود تنظیم شونده به صورت خودکار متناسب با عواملی به صورت خودکار دبی و خروجی را تنظیم می کند.

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان

سایر ویژگی های قطره چکان آبیاری :

قطره چکان آبیاری موجود در وب سایت ما دارای انواع مارک های معروف یورودریپ، نتافیم و غیره است که از بهترین عملکرد ها بهره می برد. این محصولات موجب انتشار همه جانبه آب و رشد سریع گیاهان و درختان می شود. همچنین از جنس بدنه محکم و بادوام تشکیل شده اند که در برابر خوردگی، پوسیدگی و اشعه نور خورشید و غیره دوام بالایی دارد.

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان

تجهیزات آبیاری قطره ای درختان :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا عرضه کننده عمده و خرده انواع و اقسام تجهیزات آبیاری قطره ای درختان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری ارزان قیمت این محصولات با ما در تماس باشید و در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا