تایمر آبیاری

تایمر برقی آبیاری قطره ای با قیمت ویژه

تایمر برقی آبیاری قطره ای با قیمت ویژه و بهترین کیفیت در برند های ایرانی و خارجی به صورت عمده و خرده برای همکار و فروشگاه های مشابه از طریق شماره های درج شده در سایت امکان پذیر میباشد.

تایمر برقی آبیاری قطره ای با قیمت ویژه

کاربرد تایمر آبیاری قطره ای

تایمر آبیاری که فضای سبز، گلخانه، باغ و یا باغچه خود را به صورت برنامه ریزی شده آبیاری نمایید. با این شیر تایمر آبیاری گیاهان شما هرگز از کم آبی و یا پر آبی به علت فراموشکاری از بین نخواهند رفت. تنظیم و نصب این شیر تایمر آبیاری بسیار ساده و راحت است. این محصول از مواد عالی و با کیفیت ساخته شده است و اگر موارد نگهداری از آن را اجرا کنید می توانید سالهای سال از آن استفاده نمایید.

قیمت قطره چکان آبیاری قطره ای نتافیم 8 لیتر

انواع تایمر آبیاری قطره ای

ضرورت استفاده از سیستم آبیاری قطره ای

  • یکی از موارد نگهداری و مراقبت از گیاهان، نحوه آبیاری گلدان ها می باشد. در بحث آبیاری گیاهان دو مساله دارای اهمیت بسیار زیاد می باشند؛ میزان آبیاری گلدان در هر دور و فواصل آبیاری.
  • منظور از فواصل آبیاری اینست که هرچندساعت یکبار و یا هرچند روز یکبار می بایست به گلدان آب داد و منظور از مقدار آبیاری، میزان حجمی از آب است که  در مدت زمان مشخص می بایست به گیاه داد. به طور مثال گیاهی نیاز به آبیاری هر هفته یکبار به میزان 10 دقیقه دارد، که در همان ده دقیقه ممکن است مقدار آب داده شده متفاوت باشد.
  • میزان آبیاری و فواصل بین آبیاری هر گیاه مشخص می باشد. به طور مثال برای گیاه آپارتمانی بنجامین، لازم است که در تابستان ها هر هفته دوبار و در زمستان ها هر ده روز یکبار زمانی که سطح خاک خشک می باشد، آبیاری گلدان ها انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا