آبپاش اّبیاری مستطیل زن

بازار فروش آبپاش آبیاری مستطیل زن

بازار بزرگ فروش انواع آبپاش های آبیاری در مدل های مختلف از جمله مستطیل زن برای زمین های زراعی و چمن رو می توانید مرکز پخش آبپاش آبیاری کشور در ایران با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید.
آبپاش های مختلفی رو می توانید در بازار مشاهده کرد اما این که آبپاش های هانتر که قابلیت این را دارند با پاشش و مستطیلی زمین را آبیاری کنند و بیشترین استفاده رو برای زمین های فوتبال و چمن های خانه ها و فضا های سبز دارا می باشند.
شما به راحتی می توانید از تنها بازار بزرگ فروش و عرضه انواع آبپاش آبیاری در چندین مدل مختلف از جمله آبپاش های پلیمری و فلزی رو با قیمت عالی خریداری کنید.

بازار فروش آبپاش آبیاری مستطیل زن

معرفی آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر

آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر از سری دسته تجهیزات برند معروف هانتر مدل های ps می باشد که عملکرد ویژه ای دارد.

نازل به کار رفته در پایه های این آبپاش پوشش آبیاری مستطیل زن را بر روی زمین های زراعی فراهم می کند. برای همین دلیل این محصول از ساختار بسیار ظریف تشکیل شده است که آن را برای کاربرد در چمن زارها، پارک ها، فضای سبز و غیره بسیار مناسب کرده است. این آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر از نوع های مخفی شونده است که محبوبیت فراوانی به خود کسب کرده است.

عملکرد آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر

آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر در هنگام ارسال میزان مورد نیاز فشار آب به پشت آبپاش، رایزر کارکرد خود را با بالا آمدن آغاز کرده است و پاشش آب فراهم می کند‌.
سپس بعد از اینکه این فشار آب قطع شود، رایزر مربوطه به جای خود باز می گردد‌. موقعیت نصب و تعبیه این دسته از آبپاش آبیاری هانتر همتراز با سطح خاک می باشد و عمل آبرسانی را به صورت یکنواخت و فراگیر بر روی محصولات کشاورزی فراهم می کنند. برای همین این محصول مدل مناسبی برای نصب در باغچه های خانگی، گلخانه، کنار بلوار خیابان ها و غیره می باشد.

بازار فروش آبپاش آبیاری مستطیل زن

مزایای آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر

به دلیل قابلیت مخفی شدن آبپاش آبیاری مستطیل زن هانتر در سطح زمین های کشاورزی، از برخود اجسام و فیزیکی و حتی سرقت ها در امان می باشد.
همچنین نمای فضای سبز را تغییر نمی دهد. این سری از ابپاش های آبیاری از هدر رفتن آب جلوگیری می کنند و رشد بی رویه محصولات زراعی را فراهم می کنند. جنس قطعات ساخته شده این محصول بسیار مرغوب است به گونه ای که برای شرایط سخت نیز طراحی شده است. برای همین خاطر دارای عمر طولانی و ماندگاری در برابر درجه حرارت های نور خورشید، خوردگی و ساییدگی می باشد.

بازار فروش آبپاش آبیاری مستطیل زن

بازار فروش آبپاش آبیاری مستطیل زن

نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا مرکز خرید ارزان ترین قیمت ها و باکیفیت ترین آبپاش آبیاری در هر نوع برند و مدل خاسی می باشد.
هدف اصلی این آبپاش ها، پوشش یکنواخت آبیاری بر زوی محصولات کشاورزی و گلخانه ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا