پمپ آب

فروش پمپ اب کشاورزی بدون واسطه

پمپ اب کشاورزی در انواع مختلف برای نیازهای متعدد در فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و ارزان قیمت به فروش می رسد. این پمپ ها برای مناطق‌ خشک و کم بارش گزینه مناسبی است که در ادامه با کارایی آن ها بیشتر آشنا می شوید:

فروش پمپ اب کشاورزی

معرفی و انواع پمپ آب ‌کشاورزی

پمپ آب کشاورزی از مهمترین و بهترین لوازم لازم برای پمپاژ آب از مخزن آب به زمین های زراعی یا محل استفاده می باشد. در این مقاله نحوه عملکرد پمپ آب کشاورزی، انواع آن، راهنمای انتخاب پمپ مناسب کشاورزی و مقایسه قیمت انواع پمپ آب کشاورزی به صورت دقیق بررسی خواهد شد.
پمپ‌ها در كشاورزی به ‌طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند تا آب را از منبع آب، كه می‌تواند رودخانه، سد، چشمه و یا چاه آب باشد، از طریق لوله‌ها به محل استفاده یا محل ذخیره‌سازی، مانند مخزن آب یا سیستم آبیاری منتقل كنند.
در ایران و خیلی دیگر از کشورها، به دلیل هزینه بالای برق و یا عدم دسترسی به آن در تمامی مناطق کشاورزی، کشاورزها استفاده از پمپ آب گازوئیلی را ترجیح می‌دهند! البته این مسئله به سرعت به سمت برقی شدن سیستم آبیاری پیش می رود.
در دسته بندی کلی، پمپ کشاورزی یا برقی است و یا با نیروی محرکه از الکتروموتور های دیگر فعالیت می کند. پمپ آب کشاورزی برقی با اتصال مستقیم برق فعالیت می کند و نیازی به نصب الکترو موتور ندارد.
البته خرید و نصب تابلو برق برای اکثر پمپ ها جهت تامین برق و محافظت از نوسانات توصیه می شود.
انواع مختلفی از پمپ آب کشاورزی وجود دارد که برای اهداف مختلف و خاصی طراحی شده اند. پمپ هایی که برای آبیاری استفاده می شوند به دو دسته گسترده تقسیم می شوند.
پمپ های جابه جایی و پمپ های سانتریفیوژ. همچنین در این دسته ها زیر مجموعه هایی هم وجود دارند.
پمپ های جابه جایی آب را مجبور به حرکت و جابه جایی می کنند این بدان معنی است که مانند پمپ های پیستونی، پمپ های دیافراگم، لوله های غلطکی و پمپ های دوار. پمپ های سانتریفیوژ تقریبا همه ی پمپ های آبیاری در این گروه قرار دارند.

انواع پمپ آب ‌کشاورزی

  1.  پمپ آب کشاورزی گریز از مرکز سطحی
  2.  پمپ آب کشاورزی توربینی
  3. پمپ آب کشاورزی شناور
  4. پمپ های فشاری قوی مخصوص آبیاری
  5.  پمپ آب کشاورزی پروانه‌ای

مزایایی پمپ های کشاورزی

  • این پمپ های کشاورزی برای مکش و فشار آب از هر منبعی طراحی شده اند.
  • پمپ های وظیفه افزایش فشار آب ورودی را از طریق نیروی الکتریکی بر عهده دارند که  البته این پروسه در پمپ های مکانیزه برقی صحت دارد . انواع پمپ آب خانگی ، صنعتی و کشاورزی در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد که بنا به نیاز  محیط در قدرت اسب بخار ، سایز خروجی و حجم پوسته و الکتروموتور متفاوت تولید میشوند .
  • برای زمین های کشاورزی، زراعی، باغبانی، گلخانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
  • هزینه های کم سالیانه سرویس پمپ
  • تعمیر و بازسازی و تعویض قطعات آسانتر پمپ  سانتریفیوژ
  • فشار یکنواخت پمپ های آب کشاورزی گریز از مرکز  و قابلیت تغییر فشار
  • فضای کمی را اشغال میکند.
  • انواع پمپ های موجود دارای جنس بدنه مرغوب و مقاوم هستند.

فروش پمپ اب کشاورزی

فروش پمپ اب کشاورزی بدون واسطه در وب سایت ما با قیمت بسیار پایین و کیفیت بالا انجام می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا