قطره چکان آبیاری

فروش قطره چکان ایریتک ایتالیا

فروش قطره چکان ایریتک ایتالیا در سه مدل PC (جبران‌کننده فشار) با دبی ثابت، نرمال و ضد چکه با تخفیف ویژه به صورت اینترنتی و حضوری در وب سایت آبیاریو آغاز شد.

فروش قطره چکان ایریتک ایتالیا

قطره چکان ایریتک ایتالیا

قطره چکان نرمال ایریتک در جایی که خروجی ثابت در پای گیاه باشد بسیار مناسب میباشد به شرطی که دامنه تغییرات فشار زیاد نباشد و همچنین فشار بالایی نداشته باشد از این رو برای استفاده در باغ، تاکستان و گلخانه کاربرد زیادی دارد. اما برای داشتن جریان ثابت در فشار ۶ تا ۵۰ متر آب، استفاده از دریپرهای PC و PCDS گزینه مناسبی است. خصوصاً برای سیستم‌های آبیاری قطره‌ای با طول زیاد و سیستم‌های پیاده شده در شیب مناسب است.

ویژگی های قطره چکان ایریتک

  • قطره‌چکان ایریتک از تکنو پلیمرهایی سخت ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر و مقاومت قطره‌چکان در مقابل استفاده از کودهای شیمیائی و عوامل محیطی مانند سرما، تابش آفتاب و اشعه ماوراء بنفش می‌گردد.
  • شکل خروجی قطره‌چکان آی دراپ جهت نصب لوله‌های میکرو و مانیفولد‌های چند طرفه (لوله‌های پلی اتیلن سایز ۴ تا ۶ میلیمتر) مناسب می‌باشد.

فروش قطره چکان ایریتک ایتالیا

مزایایی قطره چکان ایریتک

  • جریان متلاطم آب در داخل دریپر باعث جلوگیری از گرفتگی و رسوب زدایی قطره‌چکان می‌شود.
  • دبی خروجی بر اساس رنگ‌بندی قطره‌چکان مشخص می‌باشد.
  • برای زمین‌های با شیب کم و طول خطوط آبیاری قطره‌ای کوتاه، دریپر نرمال ایریتک گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای می‌باشد.

فروش قطره چکان ایریتک

فروش قطره چکان ایرتیک با تخفیف باور نکردنی در وب سایت آبیاریو آغاز شد. این محصول در دبی‌ های ۲، ۴ و ۸ لیتر در ساعت تولید شده و شما میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در سایت تهیه و سفارش نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا