قطره چکان آبیاری

فروش قطره چکان آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

فروش قطره چکان آبیاری قطره ای با قیمت مناسب با بهترین با در برند های ایرانی و خارجی از طریق شماره های درج شده در وب سایت می توانید خریداری نمایید.

فروش قطره چکان آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

کاربرد قطره چکان آبیاری قطره ای

قطره چکان آبیاری قطره ای در جنس های پلاستیکی و پلی اتیلنی نیز تولید شده است و جزو اصلی ترین اجزا در سیستم آبیاری قطره ای می باشد و به لوله های پلی اتیلن 16 میلیمتری نصب و راه اندازی می گردد و آبیاری یکنواختی به تمامی محصولات کشاورزی تان می دهد. قطره چکان های آبیاری دارای انواع مختلفی مانند: یورودریپ، کرونا، نتافیم،قطره چکان با مجرای طولانی، قطره چکان صفحه‌ای، قطره چکان چند دهانه‌ای و قطره چکان دکمه‌ای می باشد که می توانید از هر کدام برای سیستم آبیاری تان استفاده نمایید.
این قطره چکان ها مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش، فشار، خوردگی و ساییدگی را دارد که سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده نمایید.

مزایایی قطره چکان آبیاری قطره ای

  1. امروزه به جهت استفاده عاقلانه از منابع محدود آب کشاورزی، استفاده از الگوی آبیاری قطره ای امری بدیهی است. آبیاری قطره ای نوعی از الگوی آبیاری است که در آن آب فقط در منطقه اطراف گیاه و اطراف ریشه ریخته می شود.
  2. این مدل آبیاری دارای بالاترین بازده و کمترین اتلاف و تبخیر آب می باشد.
  3. در این مدل آبیاری معمولاً آب توسط نوار آبیاری یا لوله 16 به پای گیاه رسیده و توسط قطره چکان (دریپر) به پای گیاه اسپری می شود.
  4. لوله 16 از جنس پلی اتیلن می باشد و ممکن است قرار گیری قطره چکان آبیاری بر آن به صورت دریپر آبیاری روی خط یا دریپر آبیاری داخل خط باشد.
  5. در مدل دریپر روی خط، دریپر آبیاری یا قطره چکان آبیاری بر روی خط و بر روی لوله 16 پلی اتیلن سوار می شود و قابل تعویض می باشد. ولی در مدل دریپر آبیاری داخل خط، دریپر آبیاری یا قطره چکان آبیاری از قبل در داخل لوله جایگذاری شده و به این مدل لوله 16 لوله آبیاری دریپر دار نیز می گویند.
  6. لوله دیپردار داخل خط و لوله 16 معمولی که دریپر آبیاری بر آن سوار می شود در این است که در مدل لوله دریپردار بیشتر امکان انسداد دریپرها وجود دارد. برای همین در کشت های منظم که فاصله بین بوته ها یا درختان فاصله منظم و مشخصی دارد، نظیر کشت های ردیفی مانند چغندر، صیفی و غیره مناسب است.
  7. اما در مورد قطره چکان های معمولی این مشکل وجود ندارد و به راحتی در هر نقطه که بخواهیم می توان لوله را با پانچ سوراخ کرد و قطره چکان آبیاری را روی آن تعبیه نمود. از نقطه نظر دیگر چون دریپر ها روی لوله های دریپر دار از قبل توسط کارخانه سازنده تعبیه شده لذا منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های کارگری می شود.
  8. دریپرهای آبیاری دارای دبی های مختلفی می باشد: دریپر آبیاری 2 لیتر، دریپر آبیاری 4 لیتر، دریپر آبیاری 6 لیتر، دریپر آبیاری 8 لیتر، 24 لیتر، 30 لیتر، از لحاظ پایه به دو مدل بلند و کوتاه تقسیم می شود. در بعضی از کشت ها نیاز به قطره چکان آبیاری بلند می باشد.

فروش قطره چکان آبیاری قطره ای

فروش قطره چکان آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت در برند های ایرانی و خارجی می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا