تایمر آبیاری

فروش شیر برقی تایمر دار

شیر برقی تایمر دار یکی از لوازم مورد نیاز در آبیاری های مختلف است که کارایی بالایی دارد. شما می توانید این محصول را با نازلترین قیمت و کیفیت عالی از طریق فروشگاه تجهیزات آریا خریداری کنید.

فروش شیر برقی تایمر دار

کاربرد شیر برقی تایمر دار

شیر برقی تایمر دار برای نیازهای خاص آبیاری در مکان های از راه دور، مناطق دور از دسترس برق یا مناطق با آبیاری قطره ای یک راه حل هوشمند و قابل اعتماد است.
این محصول بدون هیچ ماده اضافی مانند پیچ​​، دریل یا کابل اضافی به سرعت و به راحتی به سلونوئید شیر متصل می شود.
ساختار مقاوم و ضدآب بودن واحد باعث می شود در برابر محیط های سخت مقاومت کند. این شیر برقی از باتری تغذیه می شود و برق استاندارد و طولانی مدت را در طول فصل فراهم می کند. علاوه بر قابلیت اطمینان برجسته دارای قابلیت برنامه ریزی های آبیاری است.

مزایایی شیر برقی تایمر دار

  • شیر برقی تایمر دار برای مصارف باغبانی، کشاورزی، زراعی و غیره مناسب است.
  • دارای مقاومت بسیار بالا
  • جهت برنامه ریزی زمان قطع و وصل کردن آبیاری

فروش شیر برقی تایمر دار

معرفی شیر برقی تایمر دار بهکو دو کاناله :

شیر برقی تایمر دار بهکو دو کاناله یکی از تجهیزات جانبی و مفید سیستم آبیاری قطره ای می باشد که عملکرد آبرسانی در سطح باغ، گلخانه و غیره را به صورت های برنامه ریزی شده و خودکار فراهم می کند‌.
به وسیله این محصول در ضورت تنظیم دقیق، دیگر به علت فراموش از آبیاری عقب نمی مانید. این شیرالات برقی بهکو تعبیه و راه اندازی ساده ای دارد و مواد اولیه ساخته شده آن کاملا‌ً مرغوب و مستحکم می باشد.
این شیر برقی بهکو همانطور از نامش پیداست برای اتصال به دو منبع آب جداگانه و حرکت آن به مسیرهای مختلف، از دو دریچه خروجی آب بهره می برد.

فروش شیر برقی تایمر دار

ویژگی های شیر برقی تایمر دار بهکو دو کاناله :

یکی از کانال های این شیر برقی تایمر دار بهکو دو کاناله، قابلیت تنظیم آبیاری را میان یک ساعت الی یک هفته دارد و دیگری قابلیت آبرسانی را یک دقیقه الی ۱۲۰ دقیقه فراهم می کند.
این شیر برقی انرژی مورد نیاز خود را به وسیله باتری قلمی یک و نیم ولتی تأمین می کند که بسیار مقرون به صرفه می باشد. قطر ورودی این شیر تایمر آبیاری به میزان ۳/۴ اینچ است و قابلیت اتصال به لوله ۱۶ میلی متری دارد.

فروش شیر برقی تایمر دار

معرفی شیر برقی تایمر دار اوربیت دو خروجی :

شیر برقی تایمر دار اوربیت دو خروجی دارای قابلیت خودکار سازی عمل آبیاری درختچه ها، باغ، گل و گیاهان در بهترین شیوه می باشد. این محصول دارای دو عدد خروجی است که هرکدام به تنها دارای قابلیت تنظیم آبیاری اتوماتیک هستند.
همچنین دارای ۲ عدد باتری است که ظرفیت بالایی دارد. این محصول ساخت کمپانی مشهور آمریکا است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. نصب و کارکرد به وسیله این شیر برقی تایمر دار اوربیت دو خروجی بسیار ساده و بی درد سر است. همچنین عمر طولانی و ماندگاری دارد.

ویژگی های شیر برقی تایمر دار اوربیت دو خروجی :

شیر برقی تایمر دار اوربیت دو خروجی، دارای قابلیت نصب به انواع شیرالات، شلنگ و مدل لوله های مختلف است. همچنین از وزن و ابعاد کاملاً استاندارد بهره می برد.
جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده است که در برابر شرایط و عوامل جغرافیایی دوام خوبی دارد. عمر و باتری این شیرالات به مدت یکسال و حتی زیاد تر می تواند دوام بیاورد. هر خروجی را می توانید به صورت مجزا از هر ۶ ساعت تا ۷ روز تکرار آبیاری را اعمال کنید.

فروش شیر برقی تایمر دار

فروش شیر برقی تایمر دار

فروش شیر برقی تایمر دار به صورت عمده و خرده در کمترین قیمت از طریق فروشگاه آنلاین ما انجام می گردد جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا