پمپ آب

خرید پمپ آب پنتاکس ایتالیایی

پمپ آب پنتاکس ایتالیایی یکی از با کیفیت ترین انواع پمپ آب موجود در بازار ایران می باشد. جهت آشنایی و خرید این مدل از پمپ های آب، می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
پنتاکس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید پمپ آب در جهان به شمار می آید. این پمپ آب ایتالیایی با قدرت و کیفیت عالی، همواره رقیبی سرسخت برای سایر برندهای موجود در بازار به شمار می آید. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های مربوط به پمپ های هیدرولیکی در این نوع پمپ، علاوه بر افزایش راندمان آن، طول عمر آن را نیز به شدت افزایش داده است. از این رو می توان از این برند بین المللی به عنوان یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان نام برد.
این نوع پمپ آب ها، علیرغم کوچک بودن نسبت به سایر رقیبان خود و مصرف پایین برق جهت راه اندازی و کارکرد، دارای قدرت قابل توجه و راندمان بسیار بالایی می باشند. در ادامه با معرفی برخی ویژگی های این برند پمپ آب معتبر، شما را در انجام یک خرید موفق و فوق العاده یاری خواهیم نمود.

راهنمای خرید پمپ آب پنتاکس

پمپ های آب پنتاکس دارای دو نوع پروانه با جنس های مختلف می باشند. جهت شناخت جنس پروانه نیاز به درک کدهای این نوع محصول دارید. اندیس های 00 و 01 نشان دهنده جنس پروانه در این مدل از پمپ های آب می باشد. به نحوی که اندیس 00 نشان از جنس باکالیت و اندیس 01 نشان از پروانه با جنس برنجی می باشد.
پمپ های آب خانگی پنتاکس در کل به سه سری مختلف با توانمندی های متفاوت نیز تقسیم بندی می شود. این سری های مختلف عبارتند از:

  • سری PM جهت مصارف خانگی و افزایش فشار آب
  • سری CAM یا جتی جهت تخلیه مخازن و استخرها و پمپاژ آب
  • سری CM یا بشقابی جهت مصارف خانگی و بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی

بسته به تعداد طبقات و مصرف ساختمان، می توان از انواع مختلف این نوع پمپ استفاده نمود. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مشاوران این وب سایت در تماس باشید.

خرید پمپ آب پنتاکس

چند نکته مهم در مورد پمپ آب

جهت افزایش طول عمر پمپ آب مصرفی خود و جلوگیری از روشن و خاموش شدن بیش از اندازه آن، استفاده از منبع تحت فشار می تواند بسیار مفید باشد.
استفاده از پمپ آب مناسب ساختمان، با توجه به تعداد طبقات و میزان مصرف آب، می تواند علاوه بر افزایش راندمان پمپ آب مورد نظر، طول عمر آن را نیز افزایش دهد.
بهتر است قبل از خرید پمپ آب مورد نیاز خود، با یک مشاور آگاه در این زمینه و کسب آگاهی از نوع پمپ مورد نیاز خود، مشورت نمایید.

خرید پمپ آب پنتاکس

منیع: pumpwater.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا