شیر آبیاری خودکار

خرید شیر خودکار چدنی بین فلنجی

شیر خودکار چدنی بین فلنجی، گزینه مناسبی در جهت جریان های آب در لوله کشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای قیمت بسیار پایین و کیفیت عالی در وب سایت تجهیزات کشاورزی آریا است.

 شیر خودکار چدنی بین فلنجی

عملکرد شیر خودکار چدنی بین فلنجی

شیر خودکار چدنی بین فلنجی برای توزیع آب و هوا طراحی شده است، همانند شیر توپی برقی طراحی شده است که بدنه آن مطابق با استاندارد بادوام است. این مدل در خطوط آب و هوا استفاده می شود که کنترل آسانی برای قطع و وصل نمودن دارد. همچنین نصب در تمام موقعیت های لوله کشی انجام می شود.
شیر خودکار بین فلنجی چدنی از دسته شیر های یکطرفه محسوب می ‌شود. شیر هایی که نمی‌گذارند تحت هیچ حالتی سیالی به عقب بازگردد. این شیر ها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد های بسیاری دارند. اسلوب کار در طراحی شیر خودکار بین فلنجی بر پایه حرکت سیال در درون لوله ها استوار است.
همراه با ساختار شیر خودکار بین فلنجی می توانید شاهد استفاده از یک دیسک در بطن یک شیر کم عرض باشید. این دیسک، حول محوری قابلیت گردش دارد. مادامیکه هر گردش آن به جهت باز شدن جریان سیال، توسط فنری که در پشت دیسک قرار گرفته به حالت ابتدایی خود باز می ‌گردد.
در اتصالات فلنجی می ‌توانند در تامین فشار های بالا مفیدتر از انواع دنده ای باشند و در عین حال می توانند از آب بندی مطلوبی برخوردار شوند. شیر خودکار بین فلنجی با توجه به طراحی فلنجی که دارد، جدا از کاربرد در سایز های بزرگ لوله ها، می تواند در تامین فشار های سطح بالا با کمترین نشتی مفید واقع شود.

ویژگی های شیر خودکار چدنی بین فلنجی

  • شیر خودکار چدنی بین فلنجی برای کنترل جریان از طریق یک توپ چرخان سوراخ دار استفاده می شود.
  • انواع شیر های خودکار دیسکی مانند شیر خودکار بین فلنجی را غالباً در جریان های سرعت متوسط رو به پایین استفاده می ‌کنند. از متداول ترین فضا های مورد استفاده از شیر خودکار بین فلنجی، جهت نصب در لوله های عمودی است. مادامیکه سیال از پایین به سمت بالا پمپاژ شده است.
  • دریچه هایاین این شیر چدنی عضلانی ماندگاری بالایی دارند. پس از چندین دوره عملکرد خوبی دارند و حتی پس از سالها استفاده قابل اعتماد هستند.
  • یکی از مزیت های برجسته در طراحی شیر خودکار بین فلنجی می تواند این باشد که این شیر ها از بدنه ای باریک برخوردار هستند. مادامیکه دیسک گردان آنها در بطن لوله ها همراه با گردش ۹۰ درجه ای خارج از عرض شیر را پوشش خواهند داد. از این رو بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کرده باشند، می توانند یک شرایط بسیار مطلوب به جهت یکسوسازی سیال برقرار سازند.
  • این ویژگی ها دریچه های توپی را اغلب به گزینه مطلوب تبدیل می کنند، و آنها را به گزینه ای عالی برای برنامه های خاموش و کنترل تبدیل می کند.
  • این مدل برای تاسیسات آب آشامیدنی در ساختمان ها- با استفاده آسان و دریچه های آلیاژ مس و فولاد ضد زنگ

خرید شیر خودکار چدنی

خرید شیر خودکار چدنی بین فلنجی به صورت ارزان و باکیفیت را تنها طریق شماره های درج شده در وب سایت ما دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا