تجهیزات آبیاری دریپ

خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری دریپ

از دغدغه اکثر شما عزیزان خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری قطره ای به روش دریپ می باشد که در این روش با استفاده از دریپ های که در سطح لوله قرار داده اند آب از مجرا آن ها خارج می شوند.
آبیاری در روش قطره ای که با استفاده از لوله های بسیار باریک انجام می شود و بر روی این لوله ها دریپ ها و قطره چکان ها قرار می گیرد که آب از این مجرا ها خارج می شود و بسیار مورد استفاده در باغ ها می باشد و حداقل آب رو می توانید در این استفاده کنید و شما برای خرید اینترنتی انواع لوازم و اتصالات مورد نیاز می توانید از مرکز فروش کلیه لوازم و تجهیزات آبیاری قطره ای در تماس باشید.

خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری دریپ

معرفی پمپ آب کشاورزی:

پمپ آب کشاورزی یکی از ارکان مهم سیستم های آبیاری تحت فشار است که به خصوص موجب افزایش سطح آب در مناطق کم آب و کم باراش می شود.
به عبارتی دیگر پمپاژ آب مورد نیاز از مخزن را برای دیگر تجهیزات ابیاری مربوطه ارسال می کند. به عبارتی دیگر میزان آب مورد نیاز را از چشمه، چاه، رودخانه و غیره را به لوله ها و نوار تیپ ها و سپس قطره چکان ها ارسال می کند. البته لازم به ذکر است بدانید اکثر کشاورزیان به دلیل هزینه بالای برق یا عدم دسترسی به برق مستقیم، از پمپ های آب دیزلی یا گازوئیلی استفاده می کنند.
این پمپ های اب کشاورزی دارای انواع مختلفی هستند که در اندازه های متعدد تولید و طراحی شده اند. به علاوه دارای مزایایی از جمله تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه، دوام بالا، جنس بدنه مرغوب و غیره هستند.

خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری دریپ

معرفی نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری اکثرا به دلیل خاصیت نرم بودن و انعطاف پذیری بالاتر از سایر لوله های پلی اتیلن، بیشتر توسط کشاورزان ترجیح داده می شوند.
این دسته از نوار تیپ ها در انواع مختلف درز دار و پلاک دار عرضه می شود که متناسب با نیازهای کشاورزی انتخاب می شوند. هدف اصلی این نوار تیپ ها، افزایش سرعت رشد عالی و یکنواخت در گیاهان و دیگر محصولات زراعی اعم از کشت های متراکم یا ردیفی می باشد. میزان آب مورد نیاز به عمق خاک از طریق این نوار ها نفوذ می کند.
برای همین خاطر مانع از رشد آفات و دیگر بیماری های گیاهی می شوند. نصب و جمع اوری این تجهیزات بسیار ساده است و با حجم کمی که دارد فضای زیادی را در انبار شما اشغال نمی کند.

خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری دریپ

معرفی انواع قطره چکان یا دریپر:

انواع قطره چکان ها یا دریپر ها را می توانید در برند های معروف نتافیم، یورو دریپ و غیره را از طریق وب سایت ما پیدا کنید.
این تجهیزات همان نازل هایی هستند که موقعیت نصب و تعبیه آن ها در انتهای سیستم های آبیاری قطره ای می باشد. وظیفه اصلی این محصولات انتقال میزان مشخصی از آب و یا حتی کود های شیمیایی بر روی سطح خاک می باشد. قطره چکان های موجود دارای خاصیت های زیادی از جمله خود شویندگی، عمر بالا، توزیع یکنواخت آب بروی محصولات و غیره هستند.

خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری دریپ

خرید اینترنتی تجهیزات آبیاری دریپ

در نمایندگی های آنلاین ما می توانید انواع تجهیزات آبیاری دریپ را در ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید. جهت سفارش حضوری و یا آنلاین این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا